1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Ontzet Notitie

Mijn ervaring met Ziggo.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door totoyoma, 20 apr 2017.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vooraf :


    Ik werkt niet voor of met ziggo maar wil toch iets vermelden.
    Je hoort veel klachten over ziggo en dat is veelal niet terecht.
    Ik woon in een wooncomplex in tilburg met 256 woningen waar de meeste bewoners ziggo hebben.
    Nu heb ik wel veel ziggo ervaring opgedaan sinds het begin van het athome tijdperk en ben ik in ons complex uitgegroeid tot een beetje een ziggo oplosser.
    Ik kan met een gerust hart zeggen dat 95 tot 99 van alle problemen die men ondervind niet bij ziggo liggen maar bij de mensen zelf.
    Wat ik hiermee wil aangeven is dat men niet te snel mooet gaanzeuren en klagen over ziggo.
    Omdat ik nogal dikwijls ziggo bel voor bewoners kan ik hier ook op zeggen dat men vrijwel altijd super beleefd mij te woord staan en zeker helpen tot dingen die er evt zijn netjes worden opgelost.
    Waar ziggo wel een verbetering in aan kan brengen is de monteurs die men stuurt.
    Eigen ziggo monteurs zijn super maar die extern ingehuurd worden is wel eens echt een ramp en klagen daarover is zeer terecht dat ook uit ervaring uit ons complex.


    Groet Jos Mols
     
  2. En je leest hier voornamelijk de 1 tot 5 % van de gevallen die echt misgaan.
    Mensen bij wie het goed gaat reageren meestal niet.

    Dit is een gebruikers forum dus iedereen kan hier ervaringen plaatsen.
    En als mensen willen zeuren of klagen over ziggo of, zoals jij doet, positief over ziggo willen zijn, dan kan dat.

    Waar los jij ziggo in op trouwens ;)
     
  3. Niet begrepen thecrouch ik klaag tegen het klagen in mijn verhaal
     
  4. Overigens niet hier maar algemeen :)
     
  5. En waarom mogen mensen niet klagen?

    Jij klaagt ook zoals je zelf schrijft.

    Mbt het oplosgrapje: Jij zegt dat je een ziggo oplosser bent, dus schijnbaar heb jij een goedje waarin ziggo oplost
     
  6. toppie
     
  7. Helemaal met je eens hoor. Uiteraard gaat er ook weleens wat mis, maar dat is niet alleen bij Ziggo zo. Integendeel!
     
  8. Je hebt gelijk toto
     
  9. Persoonlijk heb goede ervaringen met Ziggo klantenservice. Iedere keer dat ik belde werd netjes te woord gestaan en altijd geholpen. Maar tja, meestal schrijven mensen als ze onverhoopt andere ervaringen hebben.

    Mijn enige punt richting Ziggo betreft overigens wel communicatie: een hoop wijzigigen dat ziggo doorvoert worden door ziggo niet of erg laat gecommuniceerd. Ik lees daarover veel eerder op tweakers, tv magazine, forums etc. En vaak informatie van buitenaf is vollediger ook nog.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina