1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wat een waardeloos bedrijf

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door FredHgl, 19 apr 2017.

  1. Nu heb ik helaas ook mogen ondervinden wat voor ontzettend waardeloos bedrijf Ziggo is. Op 11-4 werd mijn moeder van 86 jaar gebeld door een medewerker van Ziggo (vanuit de Mediamarkt in Hengelo) en die heeft haar een nieuw abonnement (bellen+internet+kabel tv - nu heeft ze digitale tv) aangesmeerd waar ze zeker niet om gevraagd heeft. Ronduit schandalig. Twee dagen later stond Post NL al aan de deur met een pakket waarvan ze geen idee had wat het was. Weer een paar dagen later belde ze helemaal in paniek dat ze maar liefst 4 brieven van Ziggo had gekregen over een nieuw abonnement en een brief van KPN dat de telefoon zou worden afgesloten. Onmiddellijk met Ziggo gebeld om alles weer terug te draaien naar de oude (=huidige) situatie. Hiervan zou ik een bevestiging in de mail krijgen. Op 19-4 was er nog geen bevestiging maar was wel de telefoon van mijn moeder afgesloten ondanks de 8 dagen bedenktijd die er stond in de brief van KPN. Weer met Ziggo gebeld en om een heel lang verhaal kort te maken, ze zouden het terugdraaien en het nummer weer vrijgeven aan KPN. En toen waren we er nog niet want bij KPN moest er weer een hele nieuwe aanvraagprocedure worden opgestart. Dat kon wel 2 weken duren dus een vrouw van 86 jaar die bereikbaar moet zijn moet het nu dus misschien wel 2 weken zonder telefoon doen. Wat een ontzettend $%^&*%$ bedrijf is dat Ziggo. Ik ben op het moment zo kwaad dat ik er over denk om mijn Ziggo abonnement ook op te zeggen:evil:
     
  2. Hoe komt een medewerker van de Mediamarkt in Hengelo aan je moeders telefoonnummer? Zomaar vanuit het niets bellen ("cold calling") zonder dat de contactgegevens zijn verstrekt en er expliciet toestemming is gegeven voor contact is in Nederland verboden.

    Wat betreft het niet bereikbaar zijn gedurende twee weken is er een simpele oplossing: een mobiele telefoon.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2017
  3. Wat een verhaal zeg. Dit moet uiteraard uitgezocht worden voor ik er wat over kan zeggen. Maar dat mijn collega's van een servicepunt in de Mediamarkt contact hebben gezocht met jouw moeder lijkt me wel heel erg vreemd.

    Zou je ons alsjeblieft via dit forum een priv├ębericht willen sturen met daarin postcode, huis- en bestelnummer (brief). Dan ga ik op onderzoek uit.

    Pim - Ziggo Webcare
     

Deel Deze Pagina