• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Ziggo stopt met verkoop mobiele abonnementen


Ik denk dat er een Vodafone-vuiltje op de communicatielijn zit. Ondertussen heb ik al een mailtje verstuurd aan de KS van Voadafone.
Zij gaan het voor me uitzoeken waar het is misgegaan, hebben ze me net bericht.
 
Lees hier berichten van mensen die inmiddels een aanbieding hebben gehad via brief of mail.
Ik heb bij Ziggo alleen Internet Complete en Mobiel Ruim 4G, dus helaas geen extra's.
Tot nu toe (nog) geen enkele mail of brief gehad met aanbieding en/of overzetten abonnement.

Beter contact met Ziggo/Vodafone opnemen, of gewoon nog even laten lopen zo....
 
Beter contact met Ziggo/Vodafone opnemen, of gewoon nog even laten lopen zo....
Als je momenteel tevreden bent met je Ziggo abo's dan zou ik het gewoon laten lopen tot Ziggo binnen nu en een paar weken komt met een prima aanbod aan jou om over te stappen van Mobiel Ruim 4G naar een Vodafone abo.
 
Grappig. Heb diverse malen gebeld sinds ik over ben naar Vodafone (vanaf 8 augustus), maar het aantal belminuten blijft gewoon op 150 staan in de app.
 
Grappig. Heb diverse malen gebeld sinds ik over ben naar Vodafone (vanaf 8 augustus), maar het aantal belminuten blijft gewoon op 150 staan in de app.
Bij mij duurde het ook even..maar op een gegeven moment was alles er af. Dus reken je niet rijk!
 
Ik zit ook al vanaf het begin moment te wachten op een aanbiedingsmail om over te stappen. Heb 3x een ziggo abonnement, maar nog steeds geen mail ontvangen van ziggo-vodafone.