1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Volop bellen uitgeschakeld

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Seinwezen!, 14 apr 2017.

  1. Seinwezen!

    Seinwezen! New Member

    Berichten:
    1
    Ik heb de internet snelheid laten veranderen, in het lopende pakket heb ik Volop Bellen aanstaan.
    De snelheid is aan gepast maar waarom is Volop Bellen uitgeschakeld?

    Dir is nu al de derde keer dat dit gebeurd dit is te gek.

    De andere onderdelen blijven gewoon staan, alleen Volop Bellen wordt elke keer uit gezet als je het niet in de gaten hebt kan het aardig duur worden.:mrgreen:


    Gr Frans
     
  2. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Herkenbaar.
    Laatst mijn abonnement laten omzetten middels een actie en sinds die tijd staat "Volop bellen" ook uit. In Mijn Ziggo zie ik vervolgens een hoge rekening voor bellen. Iedere keer wordt dit netjes door Ziggo gecrediteerd echter erg vreemd waarom deze ineens uit staat.
    Vele malen contact heeft tot op heden (3 maanden) nog niets opgelost.
    Volgens Ziggo Klantenservice staat Volop bellen aan echter volgens Mijn Ziggo niet en worden de belkosten ook getoond.
    Zolang Ziggo dit steeds crediteert heb ik er niet zoveel moeite mee maar voorheen is dit nooit een issue geweest.

    Vinger aan de pols houden dus.
     
  3. nibble

    nibble Forum Member

    Berichten:
    60
    Komt mij ook bekend voor. Na verhoging van mijn internetsnelheid van 200/20 naar 300/30 was bij mij ook "volop bellen" uitgeschakeld en elk telefoongesprek werd weer apart in rekening gebracht, in plaats van het bedrag voor "volop bellen". Ook de betaalde versie van de virusscanner van Ziggo was teruggezet naar de gratis versie met minder mogelijkheden.
    Met de helpdesk gebeld en daar werd vermeld dat ik een nieuw abonnement had genomen. Daar was ik het niet mee eens omdat het volgens mij een aanpassing was van het oude abonnement (alleen de internetsnelheid verhoogd).
    Om kort te gaan: alles is weer geregeld en werkt weer als vanouds. En inderdaad, van de helpdesk word je vaak helemaal niets wijs en helemaal als je wordt doorgeschakeld naar India (helpdeskmedewerkster versta je haast niet en ze begrijpt je niet).
    Nibble
     
  4. Webcare Ziggo

    Webcare Ziggo Webcare Ziggo

    Berichten:
    203
    Bedankt voor jullie melding hierover. Wij horen dit niet vaak en zien het dus ook niet direct als een bekend probleem aan onze kant. Toch lees ik hier drie berichten welke we natuurlijk serieus nemen en daarom wil ik graag onderzoek doen.

    Zouden jullie via een priv├ębericht adres, klantnummer en verwijzing naar dit topic willen sturen? Dan stel ik een onderzoek in hoe dit kan gebeuren.
     

Deel Deze Pagina