1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Ontzet Notitie

WifiHotspots wachtwoord wordt in MijnZiggo niet weergegeven

Discussie in 'Internet - WiFiSpots' gestart door Zappa, 15 feb 2017.

  1. WifiHotspots wachtwoord wordt in MijnZiggo niet weergegeven. Na telefonisch contact met de helpdesk werd mij verteld dat dit al 7 dagen zo is alleen niet bij iedereen. Een oplossing is nog niet gevonden. 7 dagen om een storing te verhelpen is wel wat lang. Zijn er meer die hier last van hebben. Allemaal maar bellen dan. Misschien dat ze dan er wat spoed achter zetten.
     
  2. Hi Zappa,

    Dit probleem is inderdaad bij ons bekend. Ik ben het met je eens dat het lang duurt voordat het is opgelost, maar de oplossing lijkt wel in zicht! Sorry voor het ongemak!

    Groet, Ben
     
  3. Wifispots wachtwoord

    Nu weer een dikke week verder. Probleem nog niet opgelost.
    Tot zover de oplossing is in zicht. Geweldige service!!! Niet dus.
    Het enige positieve is dat ik nu tekst bij de foutmelding krijg als ik reset wachtwoord doe. Was een leeg veld.
    De melding is: Het verzoek is helaas mislukt. Probeer het later opnieuw of neem contact op met onze klantenservice.
    Wanneer je dit dus doet kom je ook niet verder.
    Slechte service!!! Volgens mij bestaat dit probleem nu al 4 weken.
     
  4. Tegen mij is gisteren verteld dat alles op 6 maart is opgelost. Idd erg lang.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2017
  5. Maar weer 2 weken wachten dan. Ik snap niet dat ze geen tijdelijk wachtwoord kunnen geven. Moet toch niet zo moeilijk zijn.
     
  6. Jammer genoeg is de fix uitgesteld. Op dit moment lijkt het inderdaad 6 maart te worden.

    Ben - Ziggo Webcare
     
  7. Op mijn account werk het weer sinds dit weekend, gelukkig.
     
  8. Bij mij werkt het nog steeds niet! Contact gehad met ziggo maar zij kunnen nog steeds niet zeggen wanneer het is opgelost!
     
  9. Helaas inderdaad nog niet helemaal opgelost :( Op dit moment wordt aan de fix gewerkt.

    Groet,
    Ben - ZiggoWebcare
     
  10. Bij mij werkt het weer. Gauw de codes maar bewaard voordat het weer mis is.
     

Deel Deze Pagina