1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Pakketlevering modem en PVR vertraagd?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door papillon57, 11 jan 2017.

  1. Ik wacht al sinds 8 december op mijn startpakket met gewenste leverdatum 2 januari. Na inmiddels 6 telefoontjes met de helpdesk waarvan de laatste 2 met de Opzegservice heb ik diverse smoezen gehoord, varierend van uw bankrekening en telefoonnummer zijn niet ingevuld (staan keurig in de bevestiging) tot we hebben het erg druk (OK Feestdagen) tot vanmorgen als laatste dat er vertraging is bij het leveren van de pakketten (boot gezonken???). Volgens de mevrouw kan het nog wel een week duren voor ik het pakket in huis heb :evil:
    Omdat ik weinig keus heb omdat de telefoonbekabeling in mijn flat rampzalig is en ik tot nu toe goede ervaringen had met Ziggo dus gekozen voor Ziggo internet + tv.
    Na de diverse gesprekken met de Klantenservice heb ik toch nog steeds het idee dat ik met een kluitje het riet ingestuurd wordt. Volgens hen is de de aanvraag in ieder geval doorgezet en als ik de bestelstatus controleer staat er bij Levering 29 dec 2016.

    Zijn er op dit moment meer mensen waarbij het pakket niet op tijd geleverd wordt? Of zijn ze mijn bestelling gewoon kwijt :sad:
     

Deel Deze Pagina