1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Geen interactieve tv meer met Humax IRHD-5200C

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door broubrem, 6 jan 2017.

  1. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.670
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Het lijkt er zo op dat dit soort kwesties helemaal geen prioriteit (meer) hebben bij Ziggo?. Men hoopt zo waarschijnlijk dat de mensen uit frustratie overstappen naar de Horizon?

    Leuk voor de mensen die de weg naar dit forum kunnen vinden, maar het grootste deel van de gebruikers heeft het dan waarschijnlijk al opgegeven..
    Horizon of weg naar KPN.?
     
  2. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    de gegevens ontvangen en doorgestuurd. Is helaas wat later geworden.
     
  3. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    Ik weet niet wat je precies bedoeld en naar wie je refereert. Als je ook een ITV-587 probleem hebt bij het opstarten van ITV dan mag je mij een pm/pb sturen met je gegevens, dan wil ik kijken wat ik voor je kan doen.
     
  4. broubrem

    broubrem New Member

    Berichten:
    4
    Probleem is bij mij nu opgelost.
     
  5. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    handmatig gecorrigeerd. Goed om te horen dat het nu weer werkt.
     
  6. youriy

    youriy Forum Member

    Berichten:
    360
    Kun je iets vertellen over wat er dan verkeerd staat.
    Iedereen met een abo op digitale tv heeft toch toegang tot ondemand content?
     
  7. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    Het heeft te maken met de provisioning van de diensten. Voor het activeren, muteren en de-activeren van diensten is een complex aan systemen, regels en condities nodig. Met de overgang naar het gezamelijke klant systemen en activatie systemen bleken bepaalde situaties niet goed in het ontwerp mee genomen te zijn. De aanpassingen in de systemen worden in de komende tijd getest en doorgevoerd. Tot die tijd worden fouten handmatig gecorrigeerd.
     
  8. Albertos

    Albertos Forum Member

    Berichten:
    539
    Bedankt, maar ik bedoelde hiermee, 'bij mij werkt interactieve tv prima met mijn humax.'
     
  9. youriy

    youriy Forum Member

    Berichten:
    360
    @Anoniem,
    bedankt voor het antwoord.
     
  10. hardloophenk

    hardloophenk Forum Member

    Berichten:
    302
    Had al eerder onder de humax een bericht geplaats maar geen antwoordt erop. Nu lees ik onder problemen met on demand o.a. met de Humax.

    Ik heb op 1 tv die niet interactieve is de Humax 5100c erop aangesloten. Echter kort na de update 1.01.22 van maart 2016 had ik nog beeld met het itv gedeelte. Helaas merkte ik pas begin november op dat het steeds vaker gebeurde dat ik niet meer op het interactieve platform kon komen.

    Ik heb voor ik de vraag aan jullie stel al het nodige ondernomen. tot aan de harde reset toe, waarbij de tv kabels en ook de internet verbindingen eraf zijn gehaald. De humax heb ik hierdoor ook 2 uur uit gezet en natuurlijk de stroomstekker eraf.

    Maar wat ik ook probeer de software versie van 1.01.22 van maart 2016 blijft erop staan.

    Wat me ook overigens op valt is dat ik naast de lan configuratie op de humax 5100c de wifi configuratie er helemaal niet op komt. Donker grijs.

    wie weet raad.

    Alvast bedankt

    Groet Henk
     

Deel Deze Pagina