1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Ontzet Notitie

HBO Films en series al beschikbaar maar.....

Discussie in 'Digitale TV - Mediabox (XL)' gestart door twigger, 31 dec 2016.

  1. Het werkt nog steeds niet op de Horizon box. Alleen de optie bestellen bij HBO content. uiterst 3 januari zou het opgelost zijn. Ben bang dat het vandaag ook weer niet lukt. Gaan ze dat 31 december activeren, en daarna lang weekend. dan hadden ze dat beter paar dagen eerder kunnen doen dan was het misscchien snellen opgelost.
     
  2. ik heb de helpdesk gebeld en die hebben mijn box refresht. Het werkt nu.
     
  3. Bij mij dus nog niet.
     
  4. Dan zou je de helpdesk kunnen bellen want ik denk niet dat het vanzelf goed komt.
    Raar maar waar helaas. Is wel erg dat je er zelf achteraan moet gaan om het te laten werken.

    Hij zei dat het tot 4 uur kan duren maar het werkte binnen half uur al.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 feb 2017
  5. Bedankt, heb contact weer contact gezocht via webcare (hopelijk reageren ze z.s.m.) heb wel mijn 5 smartcards geprobeerd te 'resetten' maar krijg de volgende melding Resetten van Smartcard Id mislukt wegens netwerkproblemen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 feb 2017
  6. Webcare heeft inmiddels een paar uur geleden gereageerd:
    Maar helaas dus (nog) niet.
     
  7. Helpdesk bellen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 feb 2017
  8. Sinds 5 dagen de HorizonBox in huis, en kan niets bekijken van HBO. :oops:
    En met geldig abo (terwijl reset, abo gegevens talloze malen zijn verstuurd naar de HorizonBox).

    Gelukkig ben ik niet de enige.
     
  9. Eerst had ik het gevoel (via helpdesk) dat ik de enige was met het probleem van de Horizonbox met het niet kunnen zien van de meeste XL series, maar tot mijn verbazing lees ik hier dat er al langer problemen mee zijn.

    Dat geeft een slecht gevoel over het gevoel aan urgentie bij Ziggo om dit redelijk "kostbaar" probleem op te lossen. Het zou nu worden doorgeleid naar de IT-afdeling van Ziggo. Benieuwd of er iets van een refund o.i.d. wordt aangeboden wegens betaalde, maar niet verleende diensten.
     
  10. Gister, na m'n reactie hier, abo omgezet van Movies/Series-XL naar M/S dus zonder XL.
    Dag HBO.

    Als 'opvulling' Netflix gekozen.
     

Deel Deze Pagina