1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Slecht werkende EPG Horizon Box

Discussie in 'Digitale TV - Mediabox (XL)' gestart door JG van Straten, 27 dec 2016.

  1. Leetje65

    Leetje65 Forum Member

    Berichten:
    334
    Iets is er gebeurt. Gids staat er weer behoorlijk op. Kijken hoe lang het zo blijft. Update was van vanmiddag 2 uur
     
  2. Renver50

    Renver50 Forum Member

    Berichten:
    6
    De programmagids geeft vandaag een vreemd gedrag.
    De programma's van die ongeveer 1 uur in de toekomst worden weergegeven duren volgens de info 35 tot 36 uur. Bij doorbladeren is het eerste volgende programma welke wordt weergegeven is een programma van zondag 8 januari a.s.
    Is dit een fout bij Ziggo ?
     
  3. Leetje65

    Leetje65 Forum Member

    Berichten:
    334
    Heb even gekeken . Ja de box word nu weer regelmatig geupdate. Ik zie het niet bij mij staan de programma's met normale speelduur zeg maar.
    Wel lastig natuurlijk als je iets wilt programmeren.
     
  4. ziggo-denhaag

    ziggo-denhaag New Member

    Berichten:
    1
    Ik heb sinds enkele maanden hetzelfde probleem. Langzaam komt bij steeds meer zenders dat er geen EPG info is.
    Dat kan je "oplossen" door de Horizonkast terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
    ECHTER!!!!!: dat helpt maar een tijdje. Na een paar weken (ongeveer 2 a 3) begint het bij zender na zender weer te verschijnen.
    Dit lijkt dus op een software probleem waarbij een intern geheugen van de Horizonkast langzaam volloopt. En dan kan er geen nieuwe EPG info meer worden toegevoegd. Resetten naar fabrieksinstellingen flusht blijkt het geheugen waardoor het een tijdje goed gaat maar uiteindelijk weer volloopt.
    Dit probleem moet door Ziggo worden erkend en opgelost door nu eens een goede software update uit te brengen die dit bekende probleem oplost.
     
  5. Renver50

    Renver50 Forum Member

    Berichten:
    6
    Sinds de update van de EPG op zaterdag lijkt alles weer goed te zijn.
     
  6. Renver50

    Renver50 Forum Member

    Berichten:
    6
    Wat ik nog wel heb : Replay werkt op veel zenders ( Belgie/Duitsland) niet meer, er staat de melding dat replay-tv niet is toegestaan.
    Op mijn tablet kan ik deze programma's wel terugkijken.
    Is dit ook op te lossen door terug te gaan naar de fabrieksinstelling ?
     

Deel Deze Pagina