1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding
  2. Verberg deze melding

Slecht werkende EPG Horizon Box

Discussie in 'Digitale TV - Mediabox (XL)' gestart door JG van Straten, 27 dec 2016.

  1. Ben benieuwd of het bij jou ook werkt.
     
  2. Tot nu toe nog niks gezien dat die rood word en gaat updatwn
     
  3. Met dat rode bedoel ik de gloed die de box van midden onder straalt. Dus 15 sec, beter iets langer de knop van achter uitzetten en daarna weer aan. Via de box of afstandsbediening op de aan knop drukken tot je die rode gloed ziet en minimaal 45 min. wachten. Succes.
     
  4. Oh dat is heel iets anders. Normaal zie ik hem dus altijd eerst rood worden dan blauw en dan geel. Maar nu is dus knop ingedrukt houden tot lampje op de box rood word
     
  5. Uhm als ik de knop achter weer aanzet begint de box meteen iets te doen is dat goede moment omdat de aan knop lang ingedrukt te houden?
     
  6. Je moet niets ingedrukt houden. Gewoon op de aanknop drukken totdat de box rood straalt. Je hebt toch wel een horizonbox?
     
  7. Ja die heb ik maar als ik hem aan zet meteen blauw
     
  8. Nog keer gedaan gebeurt niks gaat meteen met die blokjes op en neer zeg maar maar rood nope
    Standaard staat die hoog in stand by
     
  9. Verder reikt mijn kennis ook niet. Misschien de stand-bystand veranderen of Ziggo bellen hoe verder te handelen.
     
  10. Heb jou beschreven handeling ook al ergens anders gelezen. Zo ongeveer dan. Blijkbaar reset je dan de boel.
     

Deel Deze Pagina