1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Slecht werkende EPG Horizon Box

Discussie in 'Digitale TV - Mediabox (XL)' gestart door JG van Straten, 27 dec 2016.

  1. JG van Straten

    JG van Straten Forum Member

    Berichten:
    208
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Sinds enkele weken heb ik problemen met de EPG op de Horizon Box. De EPG gaat bij sommige zenders niet verder dan een 1 uur vooruit. Je ziet dan 'Deze zender verstrekt geen informatie'. Het lastige is dat je hierdoor geen opnames kan instellen. Alle zenders doen het goed zonder storingen, en alle kabels (met folie), stekkers en contactdozen hebben het kabelkeur merk. Wie weet wat het kan zijn?
     
  2. Stevie-v

    Stevie-v Forum Member

    Berichten:
    61
    Je zet de Horizon box wel zo nu en dan in de stand-by mode alleen dan word de epg ge-update?
     
  3. JG van Straten

    JG van Straten Forum Member

    Berichten:
    208
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    De Horizon box staat overdag stand-by, alleen s'avonds gaat de box aan.
     
  4. XeCuToR

    XeCuToR Forum Member

    Berichten:
    256
    bij diagnostiek kun je zien wanneer de laatste updates binnengehaald zijn; de eerste is software de tweede is epg updates ed.
    mocht dit niet kloppen dan is het advies om de box naar fabrieksinstelling te zetten, dan haalt hij alles opnieuw binnen.
     
  5. fella

    fella Forum Member

    Berichten:
    20
    Hier het zelfde probleem, word niet bijgewerkt is sinds de laatste update.
    En reset heb ik ook al gedaan, is maar een tijdelijke oplossing.
     
  6. JG van Straten

    JG van Straten Forum Member

    Berichten:
    208
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Inderdaad is een reset een tijdelijke oplossing, opnames stellen we nu in met de app. We kunnen concluderen dat de update wat betreft de EPG mislukt is, maar de andere kant is dat één fout nog een 9 is. :wink:
     
  7. Leetje65

    Leetje65 Forum Member

    Berichten:
    334
    Hier ook slechte epg. Update van 27 december 2016 normaal doet hij meerdere keren per dag een update.
     
  8. Leetje65

    Leetje65 Forum Member

    Berichten:
    334
    Kreeg van Ziggo te horen dat die dus niet regelmatig een update nodig heeft.
    Kan wel zijn maar normaal zag ik dat dus meerdere keren per dag gebeuren en nu dus niet meer sinds vorige week dinsdag en merk ook dat van alle nederlandse zenders maar heel beperkt gids te zien is.
     
  9. onnoesther

    onnoesther Forum Member

    Berichten:
    5
    Ik heb hetzelfde probleem gehad. Wat bij mij heeft geholpen is om de horizon box aan de achterzijde minimaal 15 seconden uit te zetten en daarna minimaal 45 minuten de box op standbystand ze zetten (box moet rood gekleurd zij). Ook liepen opgenomen programma's wel eens vast, en dat is daar mee ook verholpen.
     
  10. Leetje65

    Leetje65 Forum Member

    Berichten:
    334
    Zal het eens proberen.
     

Deel Deze Pagina