1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding
  2. Verberg deze melding

Extreem: al 7 weken zonder vast telefonie

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door jaapenkhuizen, 18 dec 2016.

  1. Extreem: al 7 weken zonder vaste telefonie

    [FONT=&quot]Al jaren lang zijn we een tevreden klant van Ziggo maar zonder ons toedoen laten ze ons nu al weken vertwijfelt wachten:giveup:

    [/FONT] [FONT=&quot]Op 1 november 2016 ontvingen wij een brief waarin gesteld werd dat wij ons abonnement op Ziggo hadden opgezegd,[/FONT][FONT=&quot] wat niet het geval was. Wij hebben niets opgezegd of iets in die richting gedaan. [/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot]Die avond telefonisch contact gehad met iemand van de helpdesk. We hebben toen uitdrukkelijk gezegd het abonnement niet te willen beeïndigen. Ons werd toen uitdrukkelijk gezegd dat alles goed zou komen.
    [/FONT]
    [FONT=&quot]Omdat wij een paar dagen elders hebben gelogeerd hebben wij pas zondag 6 november 2016 bemerkt dat telefoon en internet waren afgesloten. Ook was er een bericht gestuurd met een doos om het modem terug te sturen.

    [/FONT][FONT=&quot]Maandag 7 november 2016, hebben we weer contact gezocht met de helpdesk. Volgens een medewerker zou het probleem zo spoedig mogelijk opgelost worden. Op 9 november 2016 kregen wij weer een nieuwe modem toegestuurd. Ik heb dit modem geïnstalleerd en gelukkig hadden we weer telefoon en internet.
    [/FONT]
    [FONT=&quot]Maar wat bleek we hadden opeens een ander telefoonnummer:cry::cry:! Weer na lang wachten met een medewerker van de helpdesk gesproken, die ons doorverbond met de administratie waar men zorg zou dragen dat ons oude telefoonnummer weer ingesteld zou worden. Het zou echter wel 7 dagen duren.

    [/FONT][FONT=&quot]Op 10 november 2016 hebben we weer geen telefoon, we zijn opnieuw afgesloten. [/FONT][FONT=&quot]Op 16 november 2016 heb ik het probleem met iemand in de “Ziggo – wagen” bij ons op het AH-plein in Enkhuizen besproken en er is een monteur bij ons in huis geweest die gebeld heeft met collega's. De verbinding zou binnen 48 uur hersteld worden. Maandag 21 november 2016 hebben nog steeds geen telefoon weer gebeld nu duurde het 5 werkdagen, maar tot op dit moment 18 december 2016 hebben we nog steeds geen verbinding.[/FONT]

    [FONT=&quot]Nog verschillende keren hebben we via onze mobiele telefoon gebeld, wat overigens een dure geschiedenis is omdat je altijd heel lang moet wachten. Bij ieder contact werd ons steeds verzekerd dat het probleem spoedig zou worden opgelost. Maar nu na bijna 8 weken hebben we nog steeds geen telefoon. We vragen ons vertwijfeld af hoe we eindelijk uit deze misérre kunnen geraken.[/FONT][/FONT]

    Hebben meer gebruikers vergelijkbare ervaringen? En wat zouden we kunnen doen??
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2016
  2. Ga naar het gebruikersforum op www.ziggo.nl en post daar je probleem. Dan heb je een goede kans dat een van de webcare medewerkers het oppakt.
    Mocht je twitter hebben, kan je de webcare ook via twitter bereiken.

    Mijn ervaring met de webcare medewerkers op ziggo.nl is erg goed.
     

Deel Deze Pagina