1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding
  2. Verberg deze melding

In app blijft oude serienummer Box staan

Discussie in 'Digitale TV - Mediabox (XL)' gestart door macpaulie, 7 dec 2016.

  1. Hallo. Sinds een paar dagen heb ik een andere Horizon, de vorige ging kapot. Alles werkt, echter: bij installeren Ziggo Go app komt steeds oude serienummer terug waardoor ik met mijn Smartphone (Android) de box niet meer op afstand kan bedienen. Ook niet als ik de app op een Smartphone installeer waar deze niet eerder op geïnstalleerd is geweest. Ziggo adviseert: log in op mijn ziggo en verander wachtwoord. Heb ik gedaan, ook gebruikersnaam, maar de app laat steeds het vorige serienummer zien. Ziggo komt er op dit moment niet uit. Wie wel??
     
  2. Ik heb hetzelfde probleem.
     
  3. Het lijkt erop dat Ziggo problemen heeft met de administratie van boxen, kaarten en abonnementen.
    Je ziet veel berichten over problemen die te maken hebben met die administratie.
    Je kunt zelf weinig tot niets doen. Ziggo moet zijn zaakjes in orde brengen.
     
  4. Dit had ik ook,
    Toen hebben ze gezegd dat ik een nieuwe mediabox zou krijgen en mijn oude moest terugsturen (de 3e keer in een paar maanden), ik zei, ik stuur hem terug maar hoef geen box meer terug en ik ga naar KPN hebben ze me na een uur teruggebeld dat het handmatig is omgezet...
     

Deel Deze Pagina