1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Netflix op Horizon

Discussie in 'Digitale TV - Mediabox (XL)' gestart door rolfio, 6 dec 2016.

  1. Bezit al een abonnement bij Netflix, maar ik kan nergens inloggen via de app op de Horizon box?
     
  2. Geluid is inderdaad bij de meeste films in 5.1 en zelfs in Dolby Digital+ mits je de juiste apparatuur hebt.
     
  3. 70ReS

    70ReS Forum Member

    Berichten:
    134
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer..
    Locatie:
    Rijswijk (ZH) - Casema
    Lid geworden:
    7 jan 2014
    Je moet op je box Netflix opstarten. Je krijgt dan een scherm te zien met 2 vakken. Abbonnee worden en inloggen als bestaande abonnee.
     
  4. Mijn Horizon box kan ook geen Netflix vinden., Het apparaat moet denk ik even worden ge├╝pdatet, gaat dit via Wifi of de kabel? Ik weet wel dat de AP van de horizon door een ziggo medewerker uit is gezet ivm storen met de router.
     
  5. Gewoon kanaal 150 toch?
    Net als kanaal 4 voor RTL of kanaal 1 voor ned.1
     
  6. Instellingen gereset en inderdaad werkt het nu op kanaal 150., thnx!
     
  7. Weet iemand hoe ik die gele letters wit krijg bij Netflix?
     
  8. Normaal zou je dat hier in moeten kunnen stellen. Ik durf alleen niet te zeggen of het ook werkt icm de Horizon.
     
  9. 70ReS

    70ReS Forum Member

    Berichten:
    134
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer..
    Locatie:
    Rijswijk (ZH) - Casema
    Lid geworden:
    7 jan 2014
    Letters ondertiteling zijn gewoon wit.
     
  10. Nou bij mij in ieder geval niet. :wink:
     

Deel Deze Pagina