1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Netflix op Horizon

Discussie in 'Digitale TV - Mediabox (XL)' gestart door rolfio, 6 dec 2016.

  1. wssc

    wssc Forum Member

    Berichten:
    16
    Bezit al een abonnement bij Netflix, maar ik kan nergens inloggen via de app op de Horizon box?
     
  2. Plunder

    Plunder Forum Member

    Berichten:
    81
    Geluid is inderdaad bij de meeste films in 5.1 en zelfs in Dolby Digital+ mits je de juiste apparatuur hebt.
     
  3. 70ReS

    70ReS Forum Member

    Berichten:
    123
    Je moet op je box Netflix opstarten. Je krijgt dan een scherm te zien met 2 vakken. Abbonnee worden en inloggen als bestaande abonnee.
     
  4. Anthon

    Anthon Forum Member

    Berichten:
    14
    Mijn Horizon box kan ook geen Netflix vinden., Het apparaat moet denk ik even worden ge├╝pdatet, gaat dit via Wifi of de kabel? Ik weet wel dat de AP van de horizon door een ziggo medewerker uit is gezet ivm storen met de router.
     
  5. gem1e

    gem1e Forum Member

    Berichten:
    214
    Gewoon kanaal 150 toch?
    Net als kanaal 4 voor RTL of kanaal 1 voor ned.1
     
  6. Anthon

    Anthon Forum Member

    Berichten:
    14
    Instellingen gereset en inderdaad werkt het nu op kanaal 150., thnx!
     
  7. harrybarry

    harrybarry Forum Member

    Berichten:
    136
    Weet iemand hoe ik die gele letters wit krijg bij Netflix?
     
  8. Zapp Brannigan

    Zapp Brannigan Forum Member

    Berichten:
    3.611
    Normaal zou je dat hier in moeten kunnen stellen. Ik durf alleen niet te zeggen of het ook werkt icm de Horizon.
     
  9. 70ReS

    70ReS Forum Member

    Berichten:
    123
    Letters ondertiteling zijn gewoon wit.
     
  10. harrybarry

    harrybarry Forum Member

    Berichten:
    136
    Nou bij mij in ieder geval niet. :wink:
     

Deel Deze Pagina