1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding
  2. Verberg deze melding

anonieme beller blokkeren?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door peterbaken, 27 nov 2016.

  1. Volgens website ziggo kun je anonieme bellers blokkeren (a 1euro nog iets /mnd) door vanaf je vaste nummer *141 te bellen. Je zou dan bevestiging moeten krijgen dat blokkade aan staat.

    Ik hoor echter alleen dat gekozen nummer niet bestaat en kan anonieme bellers dus niet blokkeren.

    Wie helpt mij?
     
  2. Eerst, via de helpdesk, een abonnement op die dienst nemen. Pas daarna de code intoetsen.
    <https://www.ziggo.nl/klantenservice/bellen/nummerblokkade?q2=nummer%20blokkeren#Verder/Anoniemenummersblokkeren>
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2016
  3. Ja dat las ik ook op de website.
    En dus braaf 20 min in wachtrij gestaan en vervolgens medewerker gesproken die t ook niet snapte. Uiteindelijk zei hij dat ik *141 moest bellen en dat administratie dan zelf abonnementsgeld zou verhogen.
    Werkt dus niet. Ben er wel n beetje klaar mee ondertussen.
    Dank voor je reactie wel!
    Iemand andere ideeen?
     
  4. Met zulke helpdeskmedewerkers wordt het een hopeloze zaak.
    Je kunt dan hooguit het nog eens proberen op een stil moment en dan maar hopen dat je een wat snuggerder figuur aan de lijn krijgt. Maar ja, wanneer is het stil bij die helpdesk? Triest.
     




  5. Moet er geen hekje achter? *141# Trouwens een huisarts met uitslagen belt ook anoniem.
     

Deel Deze Pagina