1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding
  2. Verberg deze melding

ontvangadres

Discussie in 'Internet - Email' gestart door W.H. Evers, 15 okt 2016.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik zie in die account van mijn familielid wel een optie die heet "alias aanmaken" als ik een nieuwe mailbox aangemaakt heb. Daar kun je ook een alias invoeren, alleen blijft het knopje 'opslaan' grijs in Google Chrome. Met Firefox kun de alias wel opslaan (het opslaan knopje wordt dan oranje), maar na het opslaan komt er een foutmelding dat dit niet gelukt is. Dit werkt dus niet zoals bedoeld :?
     
  2. Die mogelijkheid heb ik alleen bij @ziggo adressen. Niet meer bij @home. Is mij ook door klantenservice bevestigd.
     
  3. Ja wat ik probeerde was ook op een @ziggo adres en staat alleen bij een (in de nieuwe omgeving) nieuw aangemaakte mailbox. Bij de hoofdmailbox die een quicknet.nl adres had niet, en dat zal de reden dus zijn.

    Maar het vervolgens bewaren van die aliassen gaat dus fout :cry:
     
  4. In die berichten lijkt het alsof je alleen via een truuk op die mail-wijzigen pagina terecht kunt komen, maar dat is niet zo hoor. Je moet alleen even doorhebben dat je via een soort menustructuur moet werken.

    Als je inlogt op de nieuwe mijn-ziggo (als je account is overgezet) kun je klikken op "mijn producten", op de volgende pagina kun je dan kiezen voor "internet".
    Op de pagina die dan verschijnt zie je onder het woord "Internet" een soort menu met 3 opties naast elkaar staan: Je internet abonnement; Internetbeveiliging; Wifi-Spots. Maar er is nog een vierde menu: "Email", die staat daar rechts van, maar wordt dus alleen zichtbaar als je op het 'pijltje rechts' klikt. Dan schuift het menu als het ware naar links en verdwijnt de eerste optie.
     

  5. Dit klopt in dit geval niet helemaal. Als ik de link gebruik kom ik op een pagina terecht die er uitziet als het oude mijn ziggo. Hier staat zelfs nog de mogelijkheid om email door te sturen alleen krijg je hier een melding te zien dat dit via de webmail moet en niet meer kan met UPC(??) adressen. Wel degelijk een andere pagina
     
  6. Die pagina uit jouw link is inderdaad anders, maar wat er anders is werkt niet meer (doorsturen). Ik bedoelde dat aliassen ook nog via de officiële pagina te zien zijn zoals ik beschreef. Of heb jij die niet daar ?
     


  7. Ja ook bij mij zijn de aliassen wel te zien, maar ook ik kan er geen bijmaken. Op de pagina die ik via de link te zien krijg is het me wel gelukt om een alias aan te maken. De nieuw gemaakte alias is dan weer gewoon zichtbaar in het nieuwe mijn ziggo
     
  8. Inmiddels voor de 2e keer door ziggo gebeld hierover. Het blijkt een bekend probleem en er wordt aan gewerkt. Tot die tijd kan de klantenservice toch helpen met het uitzetten van deze forward. Het kan alleen tot 3 dagen duren (gaat via "andere" afdeling).
    Uit laten schakelen: en nu maar afwachten
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina