1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Al 2e dag Telefoon storing in Putten en ...?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door veld53, 5 okt 2016.

?
  1. Nu al 2e dag!

    100,0%
  2. Maar gisteravond kon ik wel bellen na harde reset

    100,0%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Niet open voor verdere reacties.
  1. veld53

    veld53 New Member

    Berichten:
    2
    Goedendag allemaal,

    Wij balen als een stekker omdat wij al 2 dagen niet gebeld kunnen worden en dus ook zelf niet bellen!
    Gelukkig kwamen we ergens waar men ons probeerde te bellen en konden we het uitleggen.
    Gelukkig is er nog het mobiele netwerk, want anders???????????????:censored:

    Ik sta op het punt een moderne telefoon te kopen en dacht erover om Ziggo mobiel te nemen, maar met de huidige ervaringen ben ik bang om mij ook mobiel aan het Ziggo/vodafone netwerk op te hangen?????????

    Wat is er aan de hand?

    En waarom moet ik op eigen hoge mobiele kosten U nu bellen en kan ik geen CHAT opstarten via internet????? bij Ziggo.
     
  2. DirkLui

    DirkLui Forum Member

    Berichten:
    548
    In plaats van zomaar wat te roepen eerst even uitzoeken of er in de huisinstallatie iets mis is. U schrijft verder niets over wat U al gedaan zelf al gedaan om te kijken of het iets met de huisinstallatie aan de hand is. Dus hierbij een korte lijst.
    Werkt Digitale TV? Werkt internet wel en op de goede snelheid (Ziggo Speedtest gebruiken)? Als dat werkt haal dan de stroom van het modem, wacht 30 seconden en zet het dan weer aan. Na verloopt van tijd zullen alle lampjes weer gaan branden. Kloppen de kleuren met wat er in de handleiding staat. En werkt alles nu soms weer, ook telefonie?
    Mocht er een antenne versterker tussen zitten werkt die dan nog wel. Dit je zien aan het brandende lampje (een kapotte versterker was bij mij 2 weken geleden de oorzaak van een storing).
    Als je inlogged in het modem kun je ook signaalwaarden en statussen uitlezen. Is de status van telefonie wel juist.
    Kortom er is een hoop wat U al kunt doen.

    En Ziggo Mobiel heeft met dit alles niets te maken. Wij hebben 3 Ziggo mobiel abonnementen en die werken naar alle tevredenheid. En ik kon tijdens mijn storing van 2 weken gewoon gratis mobiel bellen met de Helpdesk.


    En U kunt altijd vragen of U de kosten van het moeten bellen via mobiel vergoed kunt krijgen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
     
  3. veld53

    veld53 New Member

    Berichten:
    2
    Reactie op DirkLui en Ziggo storing

    Goedendag DirkLui,

    Nog erg vers in deze discussie wereld, dus misschien doe ik wel dingen fout.
    MAAR: 1 ding is zeker, je ideeën zijn heel leuk, maar die had ik natuurlijk allemaal allang uitgeprobeerd op de 1e dag en zelfs (omdat ik wel internet had) zag ik op de Ziggo site dat zij zelf aangaven dat men last had van een hardnekkige storing.
    Maar gelukkig is vandaag (tot op heden) alles normaal.
    Dus Dirk: niet te snel oordelen a.u.b. :wink:
     
  4. DirkLui

    DirkLui Forum Member

    Berichten:
    548
    Vandaar dat ik ook het volgende schreef: "U schrijft verder niets over wat U al gedaan zelf al gedaan om te kijken of het iets met de huisinstallatie aan de hand is. Dus hierbij een korte lijst.". Er was niets bekend over eventuele acties die al gedaan waren, vandaar die lijst.
    Als U begonnen was met de vermelding dat ook op de site van Ziggo stond dat er een storing was, had ik namelijk helemaal niet gereageerd. Dit is namelijk een site voor Ziggo gebruikers en die kunnen een storing bij Ziggo namelijk niet oplossen.
    Maar goed om te horen, dat Ziggo het allemaal heeft opgelost.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina