1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Ontzet Notitie

Dekking van Ziggo Mobiel

Discussie in 'Telefonie - Mobiel' gestart door jraads27, 21 sep 2016.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal!

    Ik ben al jaren Ziggo (internet) gebruiker. Eigenlijk heb ik nooit echte problemen gehad en ik heb om die reden er ook voor gekozen om mobiele telefonie van Ziggo af te nemen.

    Sinds enige tijd heb ik een nieuwe baan. Ik werk niet langer meer in de stad maar in een dorpje ernaast. En sindsdien merk ik dat mijn telefoonverbinding niet goed is. Tijdens gesprekken valt de verbinding weg en soms wordt een gesprek zelfs zomaar afgerond.

    Na wat zoeken op internet kwam ik dit tegen: https://www.simonlydiscount.nl/blog/een-slecht-mobiel-bereik-wat-nu.html. Hier staat in hoe je de signaal sterkte kan bekijken met je iPhone. Als ik dit uitvoer dan zie ik '-85dBm' staan.

    Ik las dat er providers waren waar je een signaal versterker kon aanvragen. Ik heb met de Ziggo klantenservice gebeld (meerdere keren) maar bij Ziggo lijkt men dit niet te kennen.

    Ben ik de enige met dit probleem? Zo nee, zijn er nog oplossingen?


    Liefs, Jaqueline
     
  2. Jaqueline , Ziggo mobiel gebruikt het netwerk van Vodafoon daar zijn ze ook mee samen gegaan . Dus wil je het bereik bekijken van je mobiel kan je het ook bij Vodafoon kijken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina