1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen verbinding met mobiel netwerk?

Discussie in 'Telefonie - Mobiel' gestart door ziggogebruiker01, 9 aug 2016.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet helemaal waar, ziggo maakt gebruik van het Vodafone netwerk, maar Vodafone klanten hebben voorrang bij drukte op een zendmast.
    Dat geld voor alle budget weder verkopers van mobiele telefonie, op zowel het Vodafone als KPN netwerk......
     
  2. Dan heb je toch niet helemaal goed gekeken, want ik heb het namelijk wel gevonden op de site van Ziggo. Ik heb me ook meteen aangemeld om een mail te krijgen als de storing verholpen was. En die heb ik inderdaad ook gekregen. Maar het kan ook zijn dat ik later keek, want ik zit niet de hele avond op mijn telefoon te kijken of ik bereik heb
     
  3. Da's dus precies wat ik bedoel. Op de site stond nog niets toen de Helpdesk er al van wist en Vodafone de problemen voor haar eigen klanten al op had gelost. Ik merk dit keer op keer: Ziggo vermeld haar storingen wel, maar een dag nadat de storing al verholpen is. Wat heb ik daar nu aan?
     
  4. Sorry maar lezen is ook een vak. Ik schreef dat ik tijdens de storing (en dus niet een dag erna) keek. Want tijdens de storing kon ik mijn aanmelden voor de mail als het verholpen was. En dat kan niet als je een dag later kijkt als de storing al verholpen is.
     
  5. Laten we het er op houden dat ze dan rijkelijk laat op hun site hebben vermeld dat er een storing was. Want ik heb die avond honderd keer gekeken en er stond niets.
     
  6. Ik ben het met je eens, in Den Helder heb ik diverse 'dooie plekken'. waar er geen verbinding is. Ik vraag me eigenlijk af of Ziggo dezelfde dekking heeft als de Vodafone klanten?:roll:
     
  7. Ziggo gebruikt het netwerk van Vodafone, dus is er geen dekkingsverschil. Zelfs als er bandbreedte restricties zouden zijn zoals gesuggereerd wordt, maakt dat voor de normale dekking geen verschil. Wat wel (theoretisch) zou kunnen is dat er een dekkingsverschil is tussen 2 mobieltjes. Als één van die mobieltjes een bepaalde GSM band niet heeft bijvoorbeeld en daarmee een goede dekking is die je op de ene telefoon hebt. Als de andere telefoon die band niet heeft en op een andere band verbinding moet maken kan het verschil uitmaken.
     
  8. Jef61

    Jef61 Forum Member

    Berichten:
    423
    Ziggo:
    Geen Producten
    Gebied:
    fZiggo
    Meer..
    Locatie:
    Cuijk
    Lid geworden:
    22 jun 2008
    Toen ik het linkje stuurde van tweakers.net (om 20:00) stond het nog niet op de ziggo storingspagina.
    De melding op tweakers was al om 17:30.
     
  9. Laatst bewerkt door een moderator: 23 aug 2016
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina