1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Ontzet Notitie

Geen informatie samenvoeging 2 mobiele nummers, 1 factuur

Discussie in 'Telefonie - Mobiel' gestart door Ria, 30 mei 2016.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het gaat om 2 verschillende mobiele nummers, die van mij en mijn dochter.

    Na het overstappen van 3G naar 4G heb ik een samengevoegde factuur ontvangen van 2 x Ziggo mobiel. Tevens is er nu maar 1 x mijn Ziggo mobiel inlog mogelijkheid.?

    De 3G mobiel abonnementen hadden wel aparte facturen en twee verschillende inlog voor mijn Ziggo mobiel.

    Voor de overstap van 3G naar 4G had ik geen informatie dat na overstappen de 2 mobiele nummers tot een factuur zouden worden samengevoegd.
    Ook niet dat er maar 1 klantnummer zou zijn met 1 inlog.

    Vandaar mijn vraag, kan dat zomaar?
     
  2. Het enige wat ik me kan bedenken is dat je op dat ene klantnummer voor beide mobiele nummers 4G hebt aangevraagd en daarmee feitelijk het mobiele nummer hebt overgenomen.

    Wat zegt Ziggo ervan?
     
  3. Dat had zo kunnen zijn, maar zo is het volgens ons niet gegaan.

    Mijn dochter heeft apart contact opgenomen om van 3G naar 4G te gaan.

    Ook ik heb apart contact opgenomen.

    Wij zijn ervan uitgegaan, dat het simpel overstappen van 3G naar 4G zou zijn, zoals het via Ziggo wordt aangemoedigd.

    Wij hadden ieder een eigen Ziggo mobiel account en het abonnement werd apart afgeschreven.

    Ik heb contact opgenomen via de telefoon, nummer 1200.
    Werd na mijn verhaal doorgeschakeld, kreeg een andere afdeling die door het gekraak van de verbinding slecht was te verstaan.

    Ik kon nog net verstaan, "wij voegen bij 4G de nummers samen???

    Ik ga nu ook schrifelijk vragen stellen over deze manier van omzetten.
    Zover mij bekend mag ik op mijn hoofd abonnement meerdere simkaarten, voor verschillende mobiele telefoons, maar die hoeven toch niet nu opeens op 1 rekening.?
     
  4. Netjes opgelost.

    Via contact met de ziggo service dienst hebben wij nu weer 2 mobiele (inlog) accounts en aparte facturering. Top geregeld!:)
     
  5. Goed zo!
     
  6. Ik heb net (van de week) ook 2 mobiele abonnementen (Ruim 4G) aangevraagd, dit ging online en met 2 verschillende namen en 2 verschillende email adressen, wel het zelfde klantnummer.

    Dit werkte niet, steeds werd de laatste weer uit het systeem geknikkerd, ook webcare lukte het niet.

    Tenslotte maar alles op het zelfde naam en email adres gedaan, dat werkt wel goed.

    Nou, dan moet het maar zo...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina