1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Ontzet Notitie

Belgeschiedenis op te vragen / in te zien?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Tractor, 9 apr 2016.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste forumleden.

    Sinds een week lig ik flink in de clinch met de meest logge en minst toegankelijke instantie van Nederland, naam beginnend met een U en eindigend met een V.
    Probleem is dat zij hun betalingsverplichting niet nakomen, en zich constant verbergen aan het niet kunnen terugvinden van mijn gegevens.
    Dat ik die hier allemaal in backup heb, en zelfs online kan inzien, maakt die bewering ongeloofwaardig.
    Als ik blijf doorvragen hoe en waarom, wordt ik voor de zoveelste keer doorgeschakeld naar een andere medewerker, maar schiet er niets mee op.
    Uiteindelijk eindigde het gesprek altijd met de belofte teruggebeld te worden binnen 24 uur.

    Dat laatste dus niet, en zelf maar weer contact opnemen met steeds hetzelfde resultaat.

    Namen van medewerkers heb ik allemaal in chronologische volgorde genoteerd, echter de bel momenten niet.

    Ben nu bezig met het opstellen van een klacht, en wil daar graag de bel momenten koppelen aan de medewerkers.
    In Mijn Ziggo gegevens zijn die niet te vinden.
    Is hier een oplossing voor?

    Zou fijn zijn als dat lukt.
     
  2. Jawel hoor, alleen moet je wachten tot de factuur over die belperiode in 'Mijn Ziggo' staat.
    Dan achter 'Telefonie' helemaal rechts op het plusje (+) klikken en je vindt alle gesprekken over die periode terug met datum, tijd en tijdsduur.
     
  3. En als dat de lang nog duurt kun je altijd even bellen met Ziggo en vragen of het mogelijk is om een lijst tot vandaag te kunnen aanmaken.

    Vragen kan altijd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina