1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

"Gesprekken naar dit toestel zijn tijdelijk geblokkeerd"

Discussie in 'Telefonie - Mobiel' gestart door ziggogebruiker01, 2 apr 2016.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ziggogebruiker01

    ziggogebruiker01 Forum Member

    Berichten:
    279
    Ik heb wat aan zitten klooien op "mijn Ziggo", er zit een nieuwe SIM kaart in de pijpleiding (ik zit met grote spanning nog steeds op een zg. 'activatiecode' te wachten) en op "mijn Ziggo" staat al een dag of wat dat er een storing is qua aanpassen van instellingen onder "Mijn producten". Er staat: "Het is tijdelijk niet mogelijk om aanpassingen te doen. Excuses voor het ongemak. We werken aan een oplossing."

    Anyway, als ik iemand probeer te bellen (met mijn oude SIM kaart) krijg ik een vrouwenstem te horen met de mededeling "Gesprekken naar dit toestel zijn tijdelijk geblokkeerd". Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Bedenk dat bellen met de helpdesk uitgesloten is, ha ha. En zelf instellingen aanpassen... Tja,..., zie boven.


    [oplossing, 3-4-2016] Zet bellen naar buitenland AAN en je kunt ook weer bellen in het binnenland.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 apr 2016
  2. Zapp Brannigan

    Zapp Brannigan Forum Member

    Berichten:
    3.611
    Het is nog geen 29 april. Je kunt nu nog even BAPP op je telefoon zetten en dan via de app naar 1200 bellen.
     
  3. ziggogebruiker01

    ziggogebruiker01 Forum Member

    Berichten:
    279
    Bedankt voor de tip. Maar voor zover ik weet werkt BAPP alleen als je ook vaste telefonie van Ziggo hebt. Dat heb ik niet: geen idee wat je daar mee zou moeten (op vandaag na).

    Overigens op mijn vragen van Ziggo (per mail) nog geen antwoord gehad (ook geen ontvangstbevestiging). Iemand enig idee hoe lang dat kan duren?

    P.S. Krijgt met van Ziggo de activatiecode per mail of per post?
     
  4. ziggogebruiker01

    ziggogebruiker01 Forum Member

    Berichten:
    279
  5. TFH

    TFH Forum Member

    Berichten:
    1.852
    Ai Ai Ai... Dat is wel heel erg slordig :-(
     
  6. ziggogebruiker01

    ziggogebruiker01 Forum Member

    Berichten:
    279
    Zal ik er een extra bericht over maken met het voorvoegsel "Waarschuwing"? Ziggo zelf rept er met geen woord over op de site en Mijn Ziggo. Er staat alleen:

    "Het is tijdelijk niet mogelijk om aanpassingen te doen. Excuses voor het ongemak. We werken aan een oplossing."

    Technisch gezien klopt dat niet helemaal:: je kunt wel degelijk aanpassingen doen maar er zit een bug in het aanpassingen systeem. In voornoemd community topic wordt het wel bevestigd.

    Ik heb overigens de "oplossing" of workaround gevonden: gewoon bellen naar buitenland weer aanzetten en je kunt ook weer bellen in het binnenland.
     
  7. PAMvanBaarleOlsthoorn

    PAMvanBaarleOlsthoorn New Member

    Berichten:
    2
    uitbellen geblokkeerd

    Bij mij staat bellen in binnen en buitenland gewoon aan. Ik heb ook niet veranderd, geen nieuwe simkaart, helemaal niks. Van de ene op de andere dag niet meer mogelijk om te bellen. Kan wel whatsappen, gebeld worden, internetten. alleen niet bellen. Bij Ziggo staat alles goed. Geen idee wat ik hier mee moet.
    Ik hoop op goede ideeen.
    Alvast bedankt.
     
  8. ziggogebruiker01

    ziggogebruiker01 Forum Member

    Berichten:
    279
    Deze post zie ik ook staan in "het andere Ziggo forum" (link) van jou. Ik zal 'm hier beantwoorden omdat ik dat andere forum niet serieus neem. Hier beantwoordt "Anoniem" nog wel eens: een medewerker van Ziggo.

    Jij hebt een heel vreemd problem. Internetten op je telefoon lijkt goed te gaan, en bellen werkt maar half (wel gebeld kunnen worden, niet bellen). Misschien is je beltegoed op en heb je ingesteld dat je niet buiten je bundel wilt gaan. Hoe dan ook moet je de Helpdesk van Ziggo bellen. Ik ben benieuwd wat het blijkt te zijn.


    Succes :)
     
  9. PAMvanBaarleOlsthoorn

    PAMvanBaarleOlsthoorn New Member

    Berichten:
    2
    In ieder geval bedankt. Maar het niet een van de door U genoemde oorzaken. Beltegoed is niet op. Telefoon is gewoon geactiveerd en mijn instellingen staan gewoon aan. Snapperniksvan.
     
  10. DarkSwarm

    DarkSwarm Forum Member

    Berichten:
    6
    Ik heb precies het zelfde probleem. Heb al een tijdje een nieuwe simkaart sinds ziggo is gefuseerd.
    Had het in het begin alleen bij sommige nummers zowel vast als mobiele die ik dan niet kon bereiken. Maar na te tip te hebben opgevolgd om bellen in het buitenland aan te zetten zag ik dat bellen in nederland plots ook uit stond.
    Nu alles aan gezet behalve de erotische nummers kan ik helemaal niemand meer bereiken. En ook ik heb die melding in beeld dat er momenteel geen veranderingen mogelijk zijn terwijl ik wel degelijk veranderingen kan maken. al dat ze weinig helpen op dit moment.
    Mobiel internet werkt verder prima en zover ik weet kan ik wel gebeld worden.
    Bellen naar de klanten service werkt ook niet meer en krijg ik dezelfde melding te horen. waarschijnlijk heb ik dat zelf in de hand? mja
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2016
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina