1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alle Ziggo klanten kunnen nu Replay TV gebruiken

Discussie in 'Digitale TV - Mediabox (XL)' gestart door CeeS, 1 apr 2016.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Interactieve TV van oud Ziggo werkt nog steeds. Je kunt net als op de Horizon box de films en series van MyPrime bekijken als deze in je pakket zit. Al heb je alleen TV Standaard dan kun je ook recente films bestellen. Heb je een abonnement op HBO of Film1 dan kun je de films en series hiervan on-demand bekijken. TV Gemist staat er ook nog op en onder "Aanbieders" kun je (afhankelijk van je tv pakket) docu's en series kijken van bepaalde zenders zoals Discovery, History of Disney Channel. Alleen de Apps die je op Horizon TV hebt zijn hierop niet beschikbaar.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 apr 2016
  2. Zoo,da's best riant. Apps mis je niet, das niks. Maarja voorlopig mis je ook Replay, en DVR.
     
  3. De bedoeling van zo'n interactieve CI+1.3 was dan ook dat je alles via je tv kon doen en je geen aparte mediabox meer nodig had. Het oude Ziggo zou dit nog verder gaan ontwikkelen totdat UPC ging fuseren met Ziggo. Nu draait alles weer om de Horizon mediabox. Ik heb liever dat alle interactieve mogelijkheden direct via de tv gaan dan weer een aparte mediabox te moeten gebruiken.
     
  4. Ik weet het, ex-Upc heeft geeneens interactief op de CI+ 1.3.
    tJa hoeveel er ook valt te zeggen voor alles via de Tv, ik zie dat jij een Samsung 8000 hebt, das een mooie, maar meesten hebben een goedkopere danwel oudere die een CI+ helemaal missen, of ze hebben 1.2, en vaak ook geen USB DVR optie. En nog iets, straks komt er weer nieuwer spul aan, dus dan is 1.3 weer verouderd. Nee dan valt er toch veel te zeggen voor een Tv als monitor te zien, en het toch uit de box te halen.
     
  5. Daarom moet er een keuze zijn voor de klant in het gebruik van apparatuur. Dat je zelf uitmaakt wat voor apparatuur je wilt gebruiken voor interactieve diensten.
     
  6. Helemaal mee eens, maar dat botst met Ziggo's belangen. Kijk als je via een gratis te activeren CI+ kaartje je replay kan krijgen, wie neemt dan nog de dure Horizon, op de mensen na die met een incapabele Tv zitten. Denk dat dat de afweging is geweest om het (voorlopig) niet "weg te geven" aan de CI+ en andere boxen.
    Snap voor de volle honderd procent dat oud Ziggo boos is hierom, ik als ex-Upc vind het ook jammer dat CI+ interactief bij ons niet is ingevoerd, dit meten met 2 maten zuigt.
     
  7. Voorlopig is de CI+ V1.3 afgelopen week geupdate en nu kun je gelijk de programma's bekijken i.p.v. een halve dag wachten zoals voorheen. Datzelfde is nu ook met de Humaxen gebeurd. Dus dit On Demand gebeuren en toevoegingen zoals MyPrime is nog niet uitontwikkeld.


    Groetjes Frank
     
  8. Werkt perfect :thankyou:
     
  9. Ik ben er ook heel erg blij mee en het werkt voortreffelijk.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina