1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen doorverbinding via Ziggo vaste lijn.

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door marcveen, 4 mrt 2016.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb een raar probleempje.
    Op mijn werk gebruiken we z.g.n. Siemens SOCS telefoon systeem.
    Hierop kan je o.a. je werk telefoonnummer laten doorschakelen naar een mobiel nummer.
    Het vreemde doet zich voor dat als ik van thuis naar mijn werk bel via mijn Ziggo vaste lijn ik de boodschap "alle lijnen zijn bezet" krijg.
    Bel ik met een niet Ziggo telefoonlijn (bijv. T-mobile GSM of KPN vaste lijn) ik wel gewoon doorgeschakeld wordt naar het mobiele nummer.
    Het lijkt wel alsof er iets fout gaat met het herkennen van de Ziggo vaste lijn.

    Is dit een bekend euvel?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina