1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Ontzet Notitie

cisco hd recorder neemt niet op

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door jeroenkh, 15 feb 2016.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Regelmatig gebeurt het dat programmas niet opgenomen worden terwijl het rec lampje brand.
    ook loopt de recorder vaak vast, vooral sinds de laatste paar updates. Opvragen epg of ondemand levert vaak problemen op, ook is er nogal eens melding van geen signaal tijdens de uitzending en 2 sec later is er wel signaal ???

    Heeft iemand een idee, volgens mij werkt de software niet meer goed op de hd recorder.
     
  2. Ik heb vergelijkbaar probleem op 1e en op 2e serie Cisco. Waarschijnlijk net als vorig jaar ongelukkige update geweest. De EPG vertoont veel gaten en lege plekken. Meestal een aantal uren vooruit, terwijl de volgende dagen al wel gevuld zijn. Heb klacht gemeld bij Ziggo. Standaardantwoord: herstel fabrieksinstellingen. Geprobeerd. Helpt niet, omdat de fout niet bij mij ligt. Telefonisch geprobeerd. Kom je ook niet verder. De juf probeerde mij een duurder abonnement met Horizon aan te smeren.
    ZIGGO herstel de update(s) svp!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2016
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina