1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo Visual Voicemail app

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door richard_, 30 dec 2015.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De Ziggo Visual Voicemail app werkt niet.

    Nou begrijp inmiddels dat die app een onding is, maar ik probeer het toch maar.

    Na installatie en inloggen krijg ik een sms bericht dat begint met 'Ziggo test' en dan volgt een lange code. En na ongeveer een minuut is het time-out. App verwijderd en opnieuw geinstalleerd met hetzelfde resultaat.

    Mailtje gestuurd naar de Ziggo helpdesk. Wat ik terugkreeg was de gebruiksaanwijzing van de app, zonder dat er een moment werd ingegaan op mijn specifieke probleem. Stond kennelijk niet in het script van de helpdeskmedewerker want die drukt gewoon op de knop 'standaardreactie'. Zo van klanten zijn toch maar halve zolen dus zullen we ze ook zo behandelen ...

    Iemand een idee? Of die app maar gewoon bij het oud vuil zetten?

    Alvast bedankt en een prettige jaarwisseling. Richard
     
  2. Toch maar voor de tweede keer mijn probleem gemaild naar Ziggo helpdesk in de hoop dat ze niet reageren met de gebruiksaanwijzing van de app maar even de moeite nemen de vraag te lezen. Dit keer mee succes:

    Zoals in de mail van mijn collega is genoteerd, is er een alles-in-1 pakket nodig of een internet z1, z2 of z3 pakket, om gebruik te kunnen maken van de Ziggo Voicemail app.

    Sinds 1 september 2015 maakt u gebruik van het nieuwe Connect Max pakket.
    Hierdoor kan de voicemail app de gegevens niet goed uitlezen.

    Dit is bij ons bekend en wordt in de toekomst mogelijk aangepast.


    Ben idd overgegaan naar Horizon, dus kennelijk heeft dat effect op de voicemail app. Wist ik niet. Ziggo wist het wel, maar het is nergens te vinden. En misschien gaan ze er wat aan doen, en misschien ook niet. Typisch Ziggo ....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina