Hikjes in beeld/geluid bij de Horizon

Heb je wel of geen last van hikjes in beeld van je Horizon ? (lees eerst bericht #1)


  • Totaal aantal stemmers
    336
Ik gebruik heel vaak (steeds meer eigenlijk) de ziggo app op m'n tablet en cast ik naar de TV. Vooral door de gids bladeren en replay tv gebruiken gaat via een tablet veel beter.
 
Hikjes tijdens kijken Discovery National Geographic en soms op Nederland 1 2 en 3
 
Dagelijks op alle zenders problemen en vooral na 18:00 als mensen thuis komen...
 
- Op welke zender(s) zijn de hikjes geconstateerd ?
RTL 4 SBS6 Veronica
- Hoe vaak merk je dit: vrijwel nooit, elke dag, meerdere keren per dag,
meerdere keren per uur ?
Bij alle reclame blokken
- Gebruik je een los modem naast de Horizon of regelt de Horizon ook internet en telefonie ?
Los modem en gateway/WiFi zijn uitgeschakeld op Horizon box
- Wordt er tijdens de haperingen ook opgenomen ?
New
- Hoe is je signaal kwaliteit ?
Goed
- Staat WiFi uit op de Horizon ?
Ja
- Heb je het thuisnetwerk aangesloten, zo ja is dat via WiFi of bekabeld ?
Thuisnetwerk is uitgeschakeld
 
Replay tv is weer eens slecht. Geluid valt uit en start zichzelf weer op.

Het is de afgelopen maand 1 week goed gegaan nadat weer geklaagd hadden en ze het signaal hadden bekeken. Daarna begon het weer.
Zelfs opgenomen uitzendingen worden haperend weer gegeven....
 
Overigens is nu ook gewoon alles zeer slecht en de box is al 3 keer opnieuw opgestart....
 
Af en toe een hikje is normaal bij digitaal... maar het kan ook zo zijn dat heel veel mensen er geen last van hebben.
Het kan ook zo zijn dat heel weinig mensen hier last van hebben, kortom, het kan voor iedereen anders zijn :)
 
Af en toe een hikje is normaal bij digitaal... maar het kan ook zo zijn dat heel veel mensen er geen last van hebben.
Het kan ook zo zijn dat heel weinig mensen hier last van hebben, kortom, het kan voor iedereen anders zijn :)
Met andere woorden, leer er mee leven? ;)
 
Terug
Bovenaan