Hikjes in beeld/geluid bij de Horizon

Heb je wel of geen last van hikjes in beeld van je Horizon ? (lees eerst bericht #1)


  • Totaal aantal stemmers
    336
Het is de laatste tijd weer verschrikkelijk met de HIKS van Beeld en Geluid .
Hoe is het verdriet bij andere forum leden of ben ik het nog alleen die dit probleem heeft ????
 
Wat mij opvalt is dat er aan het begin van de series die ik kijk, bij de intro het geluid even wegvalt.
Dan krijg je bijvoorbeeld zoiets: In laa ..... ring. (In laatste aflevering) bij de puntjes ... hoor je dus niets. Rest gaat prima met het geluid. Tot het geluid helemaal wegvalt. Is inmiddels al 4x gebeurd in 2 maanden tijd. Dan moet ik echt de stroom helemaal van de mediabox afhalen en 'm opnieuw laten opstarten.
 
Helaas moet ik me ook aansluiten met problemen met geluid, beeld, wegvallen geluid, plotseling opnieuw opstarten en dergelijke. Ik heb jaten geen probleem gehad maar de laatste maanden is het echt een complete ramp.

Vanalles geprobeerd tot nieuwe splitters en mediabox maar het blijft gewoon.
Het is gewoon waardeloos op dit moment.
 
Je kunt wel alles blijven vernieuwen kabels en splitters en weer een nieuwe box en al het andere wat Ziggo aangeeft !!!!!
Maar niets daarvan helpt de box is niet meer van deze tijd op gebied van streamen en grote hoeveelheid data verzenden en ontvangen !!!
Ze weten er bij Ziggo zelf geen raad meer mee, en daarom proberen ze ons zoveel mogelijk aan het lijntje te houden.
En ik begrijp het wel als je zoveel klanten hebt dan kun je het niet altijd goed doen voor iedereen.,
Maar hou ons niet voor de gek of aan het lijntje en kom er recht vooruit , dat de box niet meer geschikt is !!!
En dat Ziggo de box nog aan het draaien moet houden met alle UPS en DOWNS tot er een nieuwe komt.

En dat Ziggo voor de klanten die een box hebben en klachten tegemoet komt met een vergoeding van een half jaar of zo !!!!!!

Een geïrriteerde en gefrustreerde vaste klant ........
 
Hier af en toe een hikje, niet iets om maar te zeuren dat het niet werkt.... Koffiezetter moet ook steeds bijgevuld of ontkalkt worden, daar meer moeite aan ....
 
Ook ik heb last van de zogenaamde "hikjes" in geluid. Is al geruime tijd en is irritant.
Ziggo gebeld, zonder resultaat. Eens met de opmerking van SPACE. van 2 september 2018.
 
Terug
Bovenaan