1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Ontzet Notitie

Ervaringen Ziggo Replay TV

Discussie in 'Digitale TV - Mediabox (XL)' gestart door CeeS, 17 apr 2015.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ???
    Wat bedoel je hier precies mee? ReplayTV werkt op zich toch? Wat werkt er bij jou niet dan?
     
  2. bij een heleboel prg staat herstarten van dit prg is niet mogelijk
     
  3. Het lijkt er op dat het een continu opname is waarbij je - via de tv gids - het gedeelte terug ziet wat op dat tijsdstip is uitgezonden. Wou net 'Two and a half men' van gisteravond 21:05 kijken. Blijkbaar is die uitzending komen te vervallen en is er een aflevering van 'The big bang theory' uitgezonden op dat tijdstip.

    De tv gids voor replay tv bepaalt het tijdstip wat je wilt terugkijken, de inhoud is wat er op dat tijdstip daadwerkelijk is uitgezonden.
     
  4. Replay TV werkt niet

    Replay TV blijkt in het geheel niet te werken.
    En ergerlijk genoeg ontbreken er tal van (publieke) programma's bij Interactieve TV.
    Daar over gebeld. Het laconieke commentaar: "soms krijgen we ze wel, soms niet van de omroepen. Jammer maar helaas".
    "Ik krijg dus iets niet waar ik wel voor betaal?"
    "Nee, want dit is gratis".
    "ik betaal voor een TV abonnement waar dit deel van uitmaakt. Ik spreek Ziggo daar dus op aan"
    "Ja, maar ik kan daar niets aan doen".

    En zo loopt het gewoon dood.
     
  5. TV Gemist doet zijn naam momenteel zeker eer aan, want er mist nogal wat. Ik wilde gisteren naar de laatste aflevering van De IJzeren Eeuw kijken, maar die is niet aanwezig. Normaal kun je de laatste twee afleveringen gewoon bekijken maar nu is alles spoorloos verdwenen.
     
  6. Je hebt het hier dus over ontbreken van programma's bij TV-Gemist zoals willemsj hier ook al meldt ?

    Replay-TV is een compleet andere dienst die op een andere manier werkt.
    Dat Replay TV bij jou niet werkt (JanSr) lijkt me niet iets van Replay TV, want dan zou het bij niemand moeten werken, dus eerder een probleem met jouw Horizon Box of je account ??
     
  7. Hier werkt replay tv uitstekend en is veel uitgebreider dan TV gemist in het verleden.
    Ook heel veel buitenlandse series die vroeger niet werden toegevoegd of alleen tegen betaling te zien waren.
    Vanwege de reclame neem ik heel veel op maar als dat een keer mislukt dan is deze dienst zeer praktisch.
    Uit het profiel van JanSr kan ik niet opmaken of hij ook een horizon heeft en dat is voor deze dienst echt nodig.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2015
  8. Heb gisteren replay tv geprobeerd met een film op sbs6 "wrecked Ralph"op zich werkt het prima mag niet voouit spoelen door de rechten kwestie bla bla (begrijpelijk) alleen haperde het beeld af en toe stond het stil en ging het daarna weer verder zo nu en dan best storend.
     
  9. Of dat "begrijpelijk" is vind ik twijfelachtig.
     
  10. was ook tussen aanhalingstekens, bedoel meer dat ik het wel snap dat sbs6 niet wil dat reclame doorgespoeld kan worden...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina