1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe dienst: Replay TV

Discussie in 'Digitale TV - Mediabox (XL)' gestart door Jeroen76, 10 apr 2015.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja, maar hoelang? Op het moment dat je naar Horizon overstapt, wijzigt je je pakket en daaaag oude Ziggo voorwaarden. Iedere moment zou Ziggo kunnen zeggen 'en nu heb je Horizon en oude ontvangers/modules kan je niet meer gebruiken, moet je alles huren bla bla bla'. Mij niet gezien.
     
  2. Als Ziggo zo snel van de smartcards af zou willen, zouden ze meteen zeggen dat je ze in moet leveren als je nieuwe abonnementsvorm neemt, maar dat is niet zo. Je mag tot 5 smartcards houden maar je moet een huurapparaat als smartcard meetellen. Dat wijst er niet op dat op hele korte termijn de smartcards niet meer werken. Staat in de nieuwe aanvullende voorwaarden.
     
  3. Als je niet doet, gelden de voorwaarden van augustus 2014. Als je wel een aanpassing doet, gelden ook de extra voorwaarden. Daarin staat duidelijk dat je nog steeds gebruik kan maken van je oude apparaten en smartcards, tot een maximum van 5 stuks als je huurboxen en eigen smartcards optelt. Dus er is geen verplichting van alles huren. Misschien wel in de toekomst, maar dan gaat dat voor iedereen gelden. Op dit moment zijn er gewoon 2 bedrijven: Ziggo BV en Ziggo Services BV met eigen klanten en eigen voorwaarden en dezelfde producten. Dat verandert niet doordat jij een pakket aanpast of een horizon box neemt, zo zeggen die voorwaarden.
     
  4. Wanneer je een Horizon Box hebt, werkt Replay TV dan ook in de Horizon Go App?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina