1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe dienst: Replay TV

Discussie in 'Digitale TV - Mediabox (XL)' gestart door Jeroen76, 10 apr 2015.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zojuist las ik dit bericht op Totaal TV:

    Alle programma’s die door de zenders van RTL Nederland en SBS Broadcasting zijn uitgezonden zijn vanaf 13 april kosteloos door de meeste Ziggo-abonnees terug te bekijken. Dat blijkt uit een mail van UPC aan klanten.

    Dat geldt ook voor drie landelijke kanalen waardoor in ieder geval de programma’s van de tien belangrijkste zenders zonder bijkomende kosten tot zeven dagen terug opnieuw te bekijken zijn. Dit is onderdeel van de nieuwe dienst Replay TV die op 13 april wordt geïntroduceerd. Een onderdeel van deze clouddienst is dat net als bij de KPN tv-dienst Begin Gemist een lopend tv-programma met een vingerdruk op de afstandsbediening vanaf het begin bekeken kan worden. UPC zegt in de mail dat eerder uitgezonden programma’s met behulp van de tv-gids eenvoudig teruggekeken kunnen worden.


    Wat een goed nieuws! Het is me alleen niet duidelijk wat er bedoeld wordt met "de meeste Ziggo-abonnees". Ik neem aan dat ik daar met mijn TV Plus-abonnement wel onder val... Ik heb net deze week een nieuwe Humax 5400 gekocht, dus laat die Replay TV maar komen! :)
     
  2. Ik heb dit ook gelezen maar volgens mij wordt er gedoeld op de horizonbox die bij UPC klanten beschikbaar is.
     
  3. Dat lijkt me niet Arend. Dan zou er niet gesproken worden over "de meeste Ziggo-klanten". Bovendien: als het decoder-afhankelijk zou zijn, zou Ziggo deze wijziging veel langer vantevoren hebben aangekondigd, zodat mensen niet (net als ik) net een nieuwe decoder hebben gekocht en daarna meteen weer een andere zouden moeten kopen om Replay TV te kunnen gebruiken. Dat zou Ziggo naar haar klanten toe niet kunnen maken, dus dat is zeer onwaarschijnlijk.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
     
  4. Vanaf 13 april krijgen UPC/Ziggo abonnees met Horizon TV de mogelijkheid om programma’s die al begonnen zijn vanaf het begin terug te kijken.
    Bron
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 apr 2015
  5. Dit is inderdaad voor de Samsung Horizon bedoeld voor alle Ziggo abonnees met deze Horizon (oud UPC en nieuw Ziggo) die gehuurd wordt, waarbij deze Horizon geupdate wordt. Dus niet voor abonnees met een mediabox in bruikleen (UPC) of een gekochte decoder.

    Groeten Frank
     
  6. Dit meen je niet?! Dus "de meeste Ziggo klanten" wil eigenlijk zeggen "een heel paar Ziggo klanten"? Als dit echt waar is, ben ik erg boos en teleurgesteld! Heb ik net honderden euro's uitgegeven voor een nieuwe Humax!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
     
  7. Ja maar dat is van toepassing op alle klanten van UPC en Ziggo die een Horizon huren voor € 60,00 per jaar. Jij hebt een gekocht apparaat met programma gemist.

    Groetjes Frank
     
  8. Maar met een horizon is meer ellende dan met een Humax. Bij mijn dochter in Almere is dat ding woensdagmiddag, nacht en donderdagmiddag spontaan gaan installeren omdat er kanalen misten. Donderdagavond weer kunnen kijken. Of alle foutjes er nu uit zijn weet ik nog niet. Myprime is nog steeds niet te kijken. (video on demand)

    Groetjes Frank
     
  9. Toen je die humax kocht wist je toch nog niets van dit bericht.
    Ik snap daarom de frustratie niet. Of hebben ze jou bij de aanschaf van de humax voor gehouden dat je deze functie er op zou kunnen gaan gebruiken.
     
  10. Precies, ik wist dit toen nog niet. En als Ziggo bekend had gemaakt dat er al binnen nu en enkele weken nieuwe functionaliteiten en diensten beschikbaar komen, maar alleen voor abonnees met een gehuurde Horizon en niet voor mensen met een gekochte decoder, dan had ik mijn keuze daarop af kunnen stemmen. Ziggo heeft echter niets laten weten. Sterker nog, tot op heden heb ik van Ziggo geen enkel bericht ontvangen dat het - anders dan voorheen - mogelijk is geworden een Horizon te huren. Begrijp je de frustratie nu? Ik geef per jaar meer dan € 1.200,- uit aan diensten van Ziggo. Dan zou het toch aardig zijn wanneer je tijdig geïnformeerd wordt over op handen zijnde wijzigingen..,


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina