1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding
  2. Verberg deze melding

ziggo Bapp

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door the.cicaks, 7 sep 2014.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ben al 2 wkn met Ziggo Bapp aan het knoeien.
    krijg steeds op mn Samsung S4 te zien dat er n technische storing is (code: 408). Heb Ziggo er al over gebeld, maar ik moest vlgs hun nog een paar uur wachten. Nu wacht ik al bijna 2 wkn en de app doet het nog niet.
    Wat is een pingtest en hoe doe ik dat ??
    Alvast dank voor evt. tips.
     
  2. Ik zou ook wel eens willen weten waar dat aan ligt, ik heb zelf een Samsung S3 en daar werkt het ook niet op.
     
  3. Goedemorgen,

    Toestellen niet "geroot"? Welke Android versie gebruiken jullie? Vaak helpt het om de app te verwijderen en weer opnieuw te installeren.

    Probeer anders eens een diagnose te doen via de app:
    1) Druk rechtsboven op de drie puntjes om het menu te openen
    2) Druk op Diagnose
    3) Druk op Start de diagnose

    Krijgen jullie hier ook een foutmelding te zien? Ik hoor het graag.

    Met vriendelijke groet,
    Julius
     
  4. ziggo-bapp doet niets

    ja, ik heb de app er helemaal afgehaald en opnieuw geinstalleerd en opnieuw de toeganscode ingevuld. Bij bewaren krijg ik de mededeling : technische storing, code 408.
    Bij diagnose staat dat internet ok is Ziggo Bapp niet ok. probeer het later opnieuw en bij kwaliteit vd verbinding staat 'ping is not supported by this devices'.
    Verdere info: ik heb een bijgewerkte samsung s4 en whatsapp regelmatig.
    Vandaag weer met ziggo gebeld maar ze moeten het uit gaan zoeken.
     
  5. Ik heb exact hetzelfde probleem, heb de laatste andröid versie. Het schijnt dat alle samsungs er last van hebben want er zijn meerdere topics over..
     
  6. Ook ik heb een S4 en heb het gisteren thuis en vandaag op mijn werk geprobeerd. Thuis werkt het goed en op mijn werk (waar ik achter een strenge firewall wifi heb) werkt het ook.
    Als ik de diagnose op mijn werk start krijg ik ook 'ping is not supported by this devices', maar het werkt verder wel.
    Mijn S4 is verder niet geroot, simlock vrij en bevat de laatste firmware van Samsung.
     
  7. Hier werkt bapp ook goed met een Samsung Note 2 met Android 4.4.2 erop. Had hetzelfde probleem totdat ik erachter kwam dat ik het emailadres gebruikte waarmee ik met Ziggo communiceerde. Na het vervangen te hebben door het Ziggo emailadres werkte het wel.
     
  8. Het klopt dat de Samsung toestellen de ping niet ondersteunen. De app zou verder wel gewoon moeten werken.

    We gaan verder uitzoeken waar dit probleem vandaan komt.
    @the.cicaks:
    Probeer het wachtwoord van de Ziggo Bapp account te resetten via Mijn Ziggo. Kun je daarna opnieuw proberen in te loggen?

    Groet,
    Julius
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 sep 2014
  9. Ik heb een Windows Phone en krijgt Ziggo Bapp ook niet geïnstalleerd.
    Het is een Nokia Lumia 925
    Het besturing systeem is Windows 8.1.1

    -
     
  10. Volgens mij werkt de Bapp momenteel alleen op een android toestel en niet Windows of IPhone. Als ik het fout heb graag reactie.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina