1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

webspace is ineens niet meer te beheren

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door els!, 12 mei 2014.

Niet open voor verdere reacties.
  1. bburg

    bburg Forum Member

    Berichten:
    57
    Waarschijnlijk staat je website binnen IE nog in 'cache' op je harde schijf. Probeer eens in IE shift-F5. Daarmee wordt je website opnieuw vanaf het internet geladen. Lukt dat niet verwijder je dan binnen IE je tijdelijke bestanden (cache). Heb nu IE niet bij de hand, maar dat zit ergens onder opties.
     
  2. els!

    els! Forum Member

    Berichten:
    11
    goede tip

    Hallo bburg, ik ga je advies morgen uitproberen. Ik ben er inmiddels achter dat de wijziging op alle apparaten hier thuis zichtbaar is behalve op mijn eigen desktop. Dus ik denk dat je gelijk hebt en dat het aan de tijdelijke bestanden ligt.

    Opnieuw geen goed woord voor ZIGGO KLANTENSERVICE!:evil: Zij mailen dat mijn vraag buiten het bereik van de klantenservice ligt en verwijzen me naar een telefoonnummer dat 65 cent per minuut kost!! Hoe gemakkelijk kun je het jezelf maken! :evil:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina