1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Problemen met Cisco HD recorder

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Jojo28017, 31 mrt 2013.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vorige week heb ik particulier van iemand op mp een Cisco HD recorder gekocht, bij thuiskomst alles aangesloten hij doet het verder goed alleen ik kan niet op tv gemist komen en kan geen films bekijken ook knippert lampje in het dashboard steeds en geeft hij steeds aan dat er een netwerkfout is , nu is mijn vraag wat doe ik verkeerd.we zijn in het bezit van een oude smartcard van @home mijn man denkt dat het probleem daaraan ligt . Wie o wie kan mij verder helpen
     
  2. tijd voro de versterker die return geschikt is...
    Vroeger kreeg je deze er bij bij je cisco gebakje ;)

    Als je lief belt met ziggo, je probleem uitlegt krijg je hem mischien wel...
     
  3. registreren decoder ??

    En wellicht ook in het menu het apparaat registreren voor interactieve TV ?
    Ik kan me herinneren dat het groene lampje bij mij lang geknipperd had toen ik m pas had. Dit had te maken met een signaal die door mijn Cisco8485 decoder word opgevangen geloof ik. Dit hield verband Interactieve TV.
    Nadat ik Interactieve TV besteld had.. duurde het totdat ik belde met Ziggo. Zij hebben toen iets gedaan.. al dan niet met mij in menu..
    Waarna het groene knipperlampje bleef branden.:applause: Bravo Ziggo :thumb up:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina