1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Opnameconflict

Discussie in 'Cisco 8485DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door moretel, 23 dec 2012.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn Cisco heeft de afgelopen tijd zonder problemen gefunctioneerd.
    Maar nu al weken lukt het niet op te nemen.
    De R staat er mooi bij, maar na afloop in het tweede EPG scherm met een mooi rood pictogrammetje die een opnameconflict aangeeft.
    Al een en ander geprobeerd maar ik krijg het niet opgelost.

    Is het trouwens eenvoudig om een losse recorder op het apparaat aan te sluiten dit om al teveel gedoe te voorkomen.

    dank voor reacties
    Vr groet
    M
     
  2. Je geeft helaas niet aan wat je geprobeerd hebt.

    Heb je al geprobeerd om
    • Alle opnames te verwijderen.
    • Terug naar fabrieksinstellingen (daar raak je je bestaande opnames niet mee kwijt)
    • Opnames opnieuw inplannen.
    Soms blijft er na het verwijderen van een herhalende opname toch onzichtbaar een (spook)opname gepland.
     
  3. Bedoel je alle gemaakte opnames verwijderen ?
    In feite de harde schijf formateren ?
    Nog niet geprobeerd, wel en reset ed.

    Opnames plan ik nooit maar doe ik via de EPG, tot nu geen problemen,
    mss een verkeerd knopje eens ingedrukt.
    Maar zal nu de harde schijf eens leegmaken en zien wat er gebeurd.

    dank voor je reactie

    M
     
  4. In bedoelde de opnameplanningen te verwijderen. (dat had ik wel duidelijker mogen schrijven).
    Via EPG plan je toch ook ?!?
     
  5. Ik heb naar in weten helemaal niets ingepland, doe ik nooit, ook nooit gedaan.
    Zie ook niets byzonders daar.
    Het apparaat is net 2 jaar oud.
    Niet gewoon defect?
    Heb dit probleem nog niet gezien, wel andere negatieve verhalen, een vriend heeft een humax aangeschaft.

    nou ja , probeer het nog maar eens een paar keer

    bedankt
    M
     
  6. Ik heb het idee dat ook bij normaal gebruik zijn administratie vervuild.

    Ik merk dat na zo'n 1 a 2 maanden spontaan veel opnames opeens mislukken. Voor mij het moment om dat ding dan maar even uit te schakelen en daardoor opnieuw te laten booten. Beter zou imho zijn om dat veiligheidshalve eens per maand te doen, maar dat schiet er nogal eens bij in.

    Wat ik ook gemerkt heb dat als je dat ding zo vol met opnames stopt dat ie ze gaat weigeren dat je daarna geheid mislukte opnames krijgt. Eens te meer een "bewijs" dat er slordig is geprogrammeerd cq slecht wordt getest.
     
  7. Mijn Cisco is 1 jaar en 3 maanden oud en geeft sinds enkele weken ook problemen zoals:
    . opname conflicten
    . opnames die opname tijden aangeven van meer dan 2000 minuten soms
    . als een opname loopt met een rode R kan die niet gestopt worden
    . als het apparaat op Standby staat (de tijd laat zien) draait de disk soms gewoon nog uren door heb ik ontdekt.

    Is er iets in de software veranderd of is het apparaat kapot aan het
    gaan en moet ik maar eens gauw de Helpdesk bellen nu er nog garantie op is?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina