1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet Explorer 9 en webmail

Discussie in 'Internet - Email' gestart door menno47, 16 mrt 2011.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij gebruik van de nieuwe Internet Explorer 9 laadt Java adresboek tot 63 % op en daarna gebeurt er verder niets. Firefox geeft gelukkig geen problemen met Ziggo webmail
     
  2. heb het even voor je getest en inderdaad kom ook niet verder dan 63%
     
  3. Krijg ook webmail in Internet Explorer 9 met geen mogelijkheid aan de gang. Na het invullen van mijn gegevens verdwijnen die zodra ik op "log in" klik. Wellicht een klusje voor Ziggo...? :?:
     
  4. workaround: druk voor het inloggen op F12 --> script -->start debugging.
    Je kunt ook de debugging aanzetten in de opties.
    Voila, je kunt je webmail weer ophalen.
     
  5. Draai je toevallig nog met een van de beta versies? Die hadden daar inderdaad last van.
     
  6. Nee hoor, ik heb de laatste final geïnstalleerd.
     
  7. Het genoemde probleem ondervond ik ook bij de beta.
    (Inmiddels verwijderd).
    Staan de problemen van Heukie model voor de finaleversie van de I.E. 9, of zijn er ook Ziggo webmailgebruikers die geen problemen ondervinden?
     
  8. Waarom gebruik je dan ook geen 8 ipv de (experimental) 9?
    8 is nu redelijk de standaard dus welke reden heb je dan om 9 te gebruiken?

     
  9. Zoals gezegd: de beta versie verwijderd en gebruik weer versie 8.
    Versie 9 is kaler.
     
  10. Ik had het ook tegen Heukie.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina