• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Krijg geen analoog signaal binnen Ziggo en een Stichting GAI Ittersum-Schelle


Status
Niet open voor verdere reacties.
#21
Verder is het helemaal niet duidelijk of het een Cisco probleem of een Philips probleem is. De Cisco doet het nml. prima met ander tv merken (of andere types van philips zelfs) en de philips doet het prima met andere type decoders. Wie van de 2 houdt zich nou niet aan de hdmi specs ? Ik weet het niet ...
 
Topicstarter
Topicstarter
A

andre-nl

Forum Member
#22
Het pleit Ziggo zeker niet vrij, heb je mij ook niet horen zeggen.


Anderzijds, hoe kan Ziggo jou informeren over problemen tussen de Cisco en de Philps tv, als ze niet weten dat jij er een hebt. :wink: Dat kan ook niet. Het werkt beide kanten op. Ik vind het alleen naïef anno 2010 om geen vooronderzoek te doen naar een product wat je wilt kopen. Even een zoekopdracht op internet is snel uitgevoerd en kan een hoop informatie opleveren.

Of vertrouw jij elke verkoper op "zijn blauwe ogen"?
Ik ben wel met je eens dat ziggo dit niet kan weten dat ik een Philips tv heb.
Maar mijn voor onderzoek is ik kijk op de Ziggo website, wat wil ik oke dat dit zus en zo.
hmm oke de Cisco interactieve ontvanger dan moet ik die dus hebben.
Ik heb dit probleem ook voor gelegd aan mijn collega's maar die vroegen zich af "goh zit er verschil in HDMI aansluiting/protocol dan".
ik blijf van mening dat ik dit niet had kunnen voorzien.

maar andere kant is dan Ziggo....
ik heb klacht in gediend via de website formulier, en hoor ik iets terug nee.
wordt ik gebeld meneer wij gaan dit bekijken en indien mogelijk oplossen nee.
bieden ze mij als vervanging een Samsung ontvanger aan bijvoorbeeld nee.

Ik moet zo als ieder hard werken voor mijn geld en 150 euro is een leuk bedrag die ik ook anders kan uitgeven.
dan aan een ontvanger die nu werkeloos in de doos, mijn abonnement loopt door.
"gratis een maandje paar extra zenders tja zal vast werken maar ik zie het niet..

Nee dit gaat er bij niet in :no:

Andre
 
Topicstarter
Topicstarter
A

andre-nl

Forum Member
#23
Verder is het helemaal niet duidelijk of het een Cisco probleem of een Philips probleem is. De Cisco doet het nml. prima met ander tv merken (of andere types van philips zelfs) en de philips doet het prima met andere type decoders. Wie van de 2 houdt zich nou niet aan de hdmi specs ? Ik weet het niet ...

Klopt,
Maar weet je ik vindt het helemaal niet van belang aan wie het ligt.
want ik ben de klant en ik ben nu de dupe en dat moet Ziggo denk ik beter snappen.

ik betaal voor iets wat niet werkt door maar uitgezocht moet worden tussen Ziggo en Cisco.
Want als het niet werkt moet het opgelost worden, en niet mij vol frustraties laten zitten.
en maar hopen dat het overwaait want zo ben ik niet ik zal tot aan diverse instanties door gaan tot Ziggo dit oplost.

mvg
Andre
 
#24
je zult het niet geloven... maar ziggo zaga begint weer
vandaag na de problemen met internet, dacht nou even digitale ontvanger aansluiten.
dus netjes voor elkaar gemaakt de cisco ontvanger uit de doos gehaald aangesloten op hdmi.
zet deze aan en wat zie ik staan opmijn Philips tv staan "niet ondersteund beeld formaat"
ik denk oohh nee wat nu weer, ding op scart aangesloten en ja hoor beeld.

en wat lees ik op het forum al ongeveer een jaar blijkt dit te lopen dat de ontvanger op Philips tv's niet werkt iets met HDMI problemen, Ziggo geeft Philips de schuld en andersom .
en de klant naja die is de pisang, ik heb Ziggo al mail gedaan hoe we dit gaan oplossen.

ik word hier echt niet goed van, ik dacht eindelijk dat ik klaar was en nu in eens zit ik met een dure ontvanger.
een jaar abonnement digitaal tv en ik kijk analoog TV ...
omdat ik spul heb dat op mijn 3 jaar oude TV niet werkt ... waar ik toen 1675,- euro voor betaald heb...
(kortom ff iets nieuws kopen is geen optie...)

ik heb z'n spijt dat ik ooit aan ziggo heb gedacht...

Andre

heeft die tv van € 1675 dan geen scart aansluiting ?
 
#26
hmm moet ik hier nu echt op reageren ?.
Vermoedelijk kijk jij NL1 HD via Scart en zeg je dat je super HD beeld heb of niet ? ( :censored: ).

Andre
nee hoor, geen HD onzin voor mij, analoog is goed genoeg heb geen tv formaat biosskoop.
 
Topicstarter
Topicstarter
A

andre-nl

Forum Member
#27
nee hoor, geen HD onzin voor mij, analoog is goed genoeg heb geen tv formaat biosskoop.
kijk maar met alle respect, Dan weet u ook niet waar het hier om gaat.
ik heb al zeker een half jaar tot een jaar HDTV via Satelliet gehad.
en ik kijk nu analoog en dat is niet om aan te zien dan maar het is net wat je gewend bent natuurlijk.
Ik betaal voor een dienst en dan wil ik ook die dienst.
en niet het slachtoffer worden van een strijd tussen een bedrijf als Philips en Ziggo..

maar er is een update:
na dat ik vandaag opnieuw af gewezen was door Ziggo, en ze mij niet wilde helpen.
wat ik het helemaal zat was, ik heb opgezocht waar een Ziggo winkel was en ben er naar toe gestapt.
gezien dat ik een luide stem heb en mij wel goed kan uitdrukken, en natuurlijk klanten in de winkel stonden.
heb ik mijn probleem voor gelegd en hun 2 keuze gegeven.
1: spul opzeggen en ze krijgen de cisco ontvanger netjes terug
2: we gaan een oplossing zoeken waar zowel Ziggo als ik tevreden mee ben.


morgen kan ik mijn Cisco omruilen tegen een Samsung interactieve HD ontvanger.
Met wat geluk kan ik morgen voor eerst Ziggo testen :applause:.
Nadeel ik kan niet opnemen met de Samsung maar ja beter dat dan niets.


mvg
Andre
 
Status
Niet open voor verdere reacties.