1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Ontzet Notitie

Krijg geen analoog signaal binnen Ziggo en een Stichting GAI Ittersum-Schelle

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door andre-nl, 13 dec 2010.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ls

    ik heb het gevoel dat ik helemaal gek wordt.
    ik heb Ziggo alles in 1 aangevraagd, zelfs nog eerst gebeld kan het wil het etc.
    naja alles aangevraagd en wat denk je geen analoog signaal....
    naja oke prima storing vandaag een Ziggo monteur en wat zegt die ja meneer u zit in "stichting Gai Ittersum-Schelle gebied" ik kan niet in die kast komen
    wat the :censored: nu weer... naja speuren zoeken jaja vindt ik een website..
    naja een website pfff kijk en huiver: http://www.gai-ittersum-schelle.nl

    via via een contact persoon gevonden, deze hele dag al gebeld maar er wordt niet opgenomen.
    Ziggo gebeld en wat denk je wat die (...) :censored: nu zeggen ?.
    ja kunnen wij niet regelen moet u zelf doen, naja eerst vraag ik alles kan en nu hebben ze een probleem.
    en willen niet eens regelen, ik kom geen stap verder heb duurste pakket af genomen met duurste ontvanger.
    maar niets doet het meer.

    en ergste is mijn ADSL lijn heeft Ziggo opgezegd met mijn telefoon nummer
    want die zou terug komen bij Ziggo, ik ben nu alles kwijt heb niets meer ...
    en kom geen stap verder bij Ziggo...

    eerst vond ik ze nog een 7 waard naja dat is nu een vette 3.
    wat een waardeloze partij je komt er niet door en de leidinggevende van Ziggo helpdesk.
    nee die helpen je niet want dat is nu in eens mijn probleem

    wie kan mij helpen of kent ingangen waar ik wel verder kom ???


    Andre

    (...) mod-edit: Je mag boos en/of teleurgesteld zijn. Maar woordkeuze en schelden heeft te maken met fatsoen.

    Een bericht van je uit een ander topic. Houden we het op 1 plaats.

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2010
  2. Dat is een lastige...

    Ik lees op de site van die stichting dat je wel digitale diensten van Ziggo via hun netwerk kunt afnemen, maar uit datzelfde stukje lees ik ook dat het wel hun eigen netwerk betreft wat ook zij beheren. Ik kan me dan ook voorstellen dat als dat inderdaad een stukje netwerk is wat niet van Ziggo, en onder het beheer van Ziggo valt een Ziggo monteur ook niet in hun kasten kan en mag komen...

    Ik zou je graag raad willen geven, maar ik zit ook even te denken wat hier de oplossing is. Het zal wel de stichting zijn die jou van een signaal moet gaan voorzien. Zij lijken degene te zijn die het netwerk beheren waarop jij uiteindelijk bent afgesloten.
     
  3. Vrees 't ergste voor je, de site is ook al 3 jaar niet meer van een update voorzien, zie ik. Als ze net zo snel zijn om je van signaal te voorzien......

    Probeer is een webcare medewerker te benaderen, lees regelmatig dat deze mensen dingen oplossen die de helpdesk laat liggen. Maby kan 1 van deze mensen een mailtje of telefoontje richting de stichting doen. Lijkt mij dat ziggo meer mogelijkheden heeft om met de stichting in contact te komen, aangezien ziggo er ook bij gebaat is dat hun signalen juist worden verspreid.
     
  4. Via de kamer van koophandel kun je te weten komen wie de bestuursleden van de stichting zijn. Wellicht kun je die benaderen en vragen je probleem op te lossen
     
  5. Ik had al via KVK iemand gevonden
    deze heb ik zaterdag en zondag diverse malen gebeld maar het nummer wordt niet opgepakt.
    en helaas net als iemand ook al zei de update van de website van deze "stichting" is ook niet om naar huis te schrijven.

    Ik vindt het erg jammer dat na dat ik nog na dat ik telefonisch contact met Ziggo of alles kon en alles mogelijk was.
    Daarna de aanvraag doe alsnog bestraft word, vooral gisteren avond toen een leiding gevende van een helpdesk medewerker.
    mijn melding niet wilde oppakken "het was niet ziggo's probleem".
    Naja dat was de druppel toen heb ik even in mijn garage diverse dingen rond gesmeten...:schater:

    ik heb een probleem en ben het slachtoffer van iets waar ik me zelf voor behoed hebt.
    door Ziggo te bellen of alles klopt.
    en dan zit ik nu dus straks zonder adsl zonder telefonie omdat dit allemaal al opgezegd is.
    en daarbij heb ik dan ook geen TV meer....

    wel een plus punt is dat iemand van Ziggo-webcare contact heeft opgenomen via PM.
    Ik hoop echt dat die mij kan helpen met dit probleem.


    mvg
    Andre
     
  6. Volgens mijn mening moet jij inderdaad de andere partij zelf benaderen.
    Zie het maar als een bejaardentehuis waar het netwerk alleen is goedgekeurd, maar verder in handen is van het bejaardentehuis. Dan kijkt Ziggo ook tot het punt waar de eigenaar van het netwerk geen Ziggo meer is, en vanaf daar gaat die eigenaar het ook zelf oplossen.

    Heel vervelende situatie, maar de schuld kan je beter bij de juiste partij neerleggen, de netwerkeigenaar heeft zijn zaakjes niet op orde... :sad:
     
  7. Formeel gezien klopt dit ook allemaal en heeft de Ziggo medewerker dat gedaan wat hij/zij kan doen. Ja diegene had gelijk dat je diensten kan afnemen en kan bestellen. En ja, het is hier een 3e partij die ook iets moet gaan doen, zij hebben het mogelijk gemaakt dat diensten van Ziggo via hun netwerk kunnen worden geleverd.

    Vanuit dit geredeneerd ben ik inderdaad wel bang dat je zelf degene bent die normaal gesproken contact op zou moeten nemen met de 3e partij. Zolang zij de basis niet leveren, het analoge signaal en aansluiting word immers door hun geleverd, kan Ziggo de aanvullende digitale diensten niet leveren.

    Dat is in elk geval erg netjes van Ziggo.
     
  8. Als je goed leest, heeft hij eerst contact gezocht met Ziggo om te vragen of alles zo goed geregeld was. Ziggo heeft hem hierbij van verkeerde informatie voorzien. Kortom: Hij heeft aan zijn onderzoeksplicht voldaan. Dat Ziggo daarna ijskoud roept: Het is niet ons probleem, vind ik dan ook wel heel kort door de bocht.
    Nu maar hopen dat Webcare het goed oppikt. Maar daar heb ik wel vertrouwen in eigenlijk.
     
  9. Klopt helemaal ik heb eerst Ziggo gebeld en navraag gedaan.
    omdat ik via postcode check wel een check had gedaan maar oke dan toch ?
    straks werkt dat 120 niet goed dan liever iets minder snelheid (een ander pakket).
    Hieruit kwam dat alles mogelijk was, maar uit eindelijk wil het niet en het probleem is bekend.
    en de oplossing is ongeveer 50 meter bij mijn huis vandaan (wijk kast) daar ligt de coax nog los namelijk.

    nodig:
    1 sleutel
    2 monteur die het fikst (naja wil zelf wel doen :-) maar of dat mag !)

    mvg
    Andre
     
  10. Volgens mij ben je helemaal niet van foutieve informatie voorzien. Het analoge signaal word door die stichting geleverd. Aanvullende digitale diensten zijn afkomstig van Ziggo en kunnen over het netwerk van Ziggo geleverd worden.

    Dus de vraag of Ziggo jou digitale diensten kan leveren kan enkel met JA worden beantwoord. Neemt niet weg dat de stichting verantwoordelijk is voor de basis, namelijk een werkende aansluiting, wat in jou geval niet zo is. Dit zal dus door de stichting hersteld moeten worden, en niet door Ziggo.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina