1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

installatie mislukt

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Brigit, 9 feb 2010.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wil de Cisco graag terug zetten naar de fabrieksinstellingen, aangezien de installatie telkens mislukt. Ik krijg echter telkens de taalkeuze en daarna de pagina om de installatie te starten.
    Hoe kan ik het apparaat geheel opnieuw instellen?
    Bedankt!
    Brigit
     
  2. beste brigit,

    Wat ik uit jouw verhaal haal is dat de cisco geinstalleerd moet worden, dan krijg je idd de taalkeuze en daarna het instalatiemenu wat je helemaal moet doorlopen ( dus itv modem instaleren etc...)

    Als je cisco geinstalleerd is dan kun je via het menu de ontvanger terugzetten naar fabrieksinstellingen....ofwel een compleet nieuwe instalatie.
     
  3. dat is nu net het probleem. Het installatiemenu wordt niet doorlopen. Na de taalkeuze, kom ik in het scherm installatiemenu. Alle codes zijn juist ingevuld. Ik druk op OK en dan krijg ik na een paar seconden de melding: installatie mislukt. Ik kan dan nog maar 1 ding doen en dat is de decoder uitzetten.
    Raar, maar waar.
     
  4. das idd vaag! code ff denken [is een tijdje terug voor me ] das klantnr postcode en huisnummer daarna gaat de instalatie starten en stopt na een paar sec. postode helemaal correct ingevuld dus bijv 1234 AA dus spatie errtussen? is de ontvanger juist aangesloten op de bijgelevderde versterker en op de juiste wijze met de wandcontactdoos? en anders stekker eruit 30 sec wachten stekker erin kijken wat er dan gebeurd.
    Mozilla/5.0 (X11; U; Linux armv7l; nl-NL; rv:1.9.2a1pre) Gecko/20091127 Firefox/3.5 Maemo Browser 1.5.6 RX-51 N900
     
  5. Heb je de breedband versterker wel correct aangesloten zonder splitters en dergelijke?
     
  6. Als dit het allemaal niet oplost even de HD bellen die weten hier wel raad mee!:giveup:
     
  7. de codes zijn voor ons:
    netwerk id 5555
    frequentie 372000
    modulatie QAM-64
    symbool snelheid 6875

    dan druk ik op OK (=zoeken)dan krijg ik de melding: installatie mislukt.
    Stekker er 30 sec. uittrekken hebben we ook al geprobeerd.
    Aansluitingen (lijken) correct.
    Inmiddels heb ik de Samsung geïnstalleerd (op een andere locatie in huis) en die doet het wel, dus de hoofdaansluiting is in ieder geval goed.
    Dank overigens voor het meedenken!
     
  8. terugzetten fabrieks instellingen
    1. menu
    2. instellingen
    3. terug zetten fabrieks instellingen







     
  9. Ik kom niet in de gelegenheid om "menu" te activeren. Na het scherm "kanalen installeren" kan ik niets meer, behalve de decoder uitzetten. Als ik de decoder weer aanzet, begint het weer bij "loading please wait", kies taal etc.
     
  10. beste brigit,

    Je kan het beste ffies de helpdesk van ziggo bellen, zo te horen is je ontvanger niet in orde en blijft ie hangen in de instalatieprocedure.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina