1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wegvallende zenders op 8404: Philips, Ziggo, CI+?

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door Tom-, 1 dec 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik weet niet wat het probleem is, en heb geen idee waar ik het moet zoeken. Verschillende zenders (waaronder eurosport, discovery channel, Ned3HD) doen het gewoon niet 'geen programma beschikbaar'.

    Ik heb uiteraard alle zenders al opnieuw laten zoeken (zowel bijwerken als volledig opnieuw installeren), maar ze doen het gewoon niet. Waar moet ik dit zoeken?

    Het is bij de .58 nooit voorgekomen, en nu met de .66 wel, maar het was niet direct fout na de installatie van de .66.

    Heeft iemand enig idee waar dit probleem in zit, en wat ik kan proberen om het op te lossen?
     
  2. Jouw Ziggo kaart is wél geactiveerd, en dus zit je niet meer in de preview?

    Groet,
    JW
     
  3. Dat klopt. De preview is verlopen. Maar dan nog, NED3HD zou het echt moeten doen.
     
  4. Alleen Ned1-HD doet het dan, toch?

    Groet,
    JW
     
  5. Nee, want de smartcard is gewoon geactiveerd, maar zit buiten de previewperiode.

    Het zijn een stuk of 8 zenders die het niet doen.
     
  6. En je hebt wel een gewoon abo, van 16+ Euri? Dan zou Ned3-HD het moeten doen, inderdaad.

    Groet,
    JW
     
  7. Een alles in 1 + digitaal pluspakket of hoe dat heet. Dat van 9,95.

    Dat het moet werken is mij ook duidelijk, maar de reden waarom het niet werkt, ik weet het niet. Snap er echt niks van. Vandaar de vraag.


    Ik heb ook een andere smartcard geprobeerd(ook geactiveerd, op hetzelfde pakket), maar het probleem blijft bestaan. Moet er bij zeggen dat het SOMS opeens wel werkt, en daarna gewoon weer niet. 'geen programma beschikbaar'.
     
  8. Dat pluspakket is een extra, vandaar m'n vraag of je ook een gewoon basis-abo hebt, van iets van 16 Euri/mnd. Gewoon om zeker te stellen dat dít niet de reden kan zijn dat het niet werkt.

    Groet,
    JW
     
  9. Ik *denk* dat ik het probleem gevonden heb: een rot stukje coax.
     
  10. Ik heb hier toch nog een vraag over: Gebruikt DVB-C inderdaad verschillende frequenties voor de verschillende zenders? Ik dacht namelijk dat je in tegenstelling tot analoge TV alleen toegestuurd krijgt waar je om vraagt, net zoiets als een streaming video van het Internet. Iemand die me kan vertellen hoe dat zit?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina