1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

achterstand met uitlevering Modems

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door marsie, 28 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik vind je reactie een beetje kort door de bocht.
    Op advies van een Ziggo medewerker heb ik mijn opzegging bij mijn vorige provider direct (1 maand) beeindigd. Dit was het beste omdat anders mijn telefoonnummer niet mee geporteerd kan worden.
    Ik ben zeker al 4 keer eerder overgestapt en alleen met Ziggo zijn er nu problemen omdat ze te weinig apparatuur op voorraad hebben, we moeten de boel nu niet gaan omdraaien. Ziggo is en zit fout, punt!
    De paar tientjes kan mij overigens niets schelen, maar voor een ander kan het veel geld zijn.
     
  2. Heb hier nog een Arris in de kast liggen. Belangstelling voor? :wink:
     
  3. Bij mijn zoon is de levering, met maar 3 dagen vertraging, prima verlopen. Gaat om de "Alles in 1 plus".
     
  4. Gisteren om 19.00 uur werden met 6 dagen vertraging alle spullen geleverd. Mijn digitale tv doet het, internet doet het. Voor de telefoon moet ik nog een paar dagen wachten.
    De vertraging valt uiteindelijk dus mee.
     
  5. Ook ik heb mijn spullen gisteren gekregen, alles werkt naar behoren.
    Alleen de cisco heb ik nog niet getest.
    De vertraging valt inderdaad mee.
     
  6. Nou de vertraging vind ik helemaal niet meevallen. Ik heb sinds eind juli het alles in 1 extra pakket met een oud modem. Het nieuwe modem zou in september geleverd gaan worden volgens de monteur. Ok geen probleem, na wat bellen met de technische dienst werkte alles na een week met een downloadsnelheid van 20 mb.
    Eind september toch maar eens de klantenservice gevraagd wanneer het nieuwe modem nu geleverd gaat worden. Medio oktober was het antwoord. Half november nog niets ontvangen en weer de vraag aan de klantenservice wanneer het modem geleverd gaat worden. Dit keer werd er week 48 gezegd. Het is nu week 50 en ik heb nog niets ontvangen. Wel de excuses iedere keer dat het wat vertraagd is. Volgens mij wordt er al vanaf juni geadverteerd met hoge downloadsnelheid maar ik heb er nog geen gebruik van kunnen maken. Ik hoop dat anderen meer geluk hebben met de levertijden van Ziggo.:cry:
     
  7. Hier hetzelfde probleem met een compleet pakket extra, wacht nu ook af met het leveren van de spulletjes. In een ander draadje ook al gepost levering bij mij is ook uitgesteld zou 5 december ingaan met een uitloop naar 19 december . Medewerker ziggo gesproken dat alles afgelopen maandag of dinsdag de boel binnen moest komen. Niets dus , 1 geluk bij mijn moeder is wel op haar 8 december de modem op tijd geleverd aangesloten voor haar en werkte direct zonder problemen. Alleen als je een sneller pakket hebt besteld schijnen de problemen op te duiken dat ze niet de modems op vooraad hebben en dat je dus niets hoort . Morgen maar weer eens bellen voor ik het weet is het 28 december en houd mijn adsl lijntje op te bestaan...
     
  8. Ik ben benieuwd. Volgens de widget op de mijn ziggo pagina wordt het modem van mijn alles-in-een extra aansluiting morgen geleverd. Maar als ik deze verhalen zo lees, is er een goede kans dat die datum niet zo hard is.

    Is er trouwens met enige zekerheid te zeggen welk modem momenteel uitgeleverd wordt bij het alles-in-een extra pakket?
     
  9. @nicsz

    Bij mij is het ook het geval, wel 3 keer aangevraagd in een week:)
    2 keer telefonisch en 1 keer per de website,straks heb ik van alles 3:)
    Het modem wat ze leveren is even onbekend,ik heb hetzelfde pakket,mocht ik het eerder in huis hebben ,dan jou dan meld ik hier even wat voor modem erbij zit.
    Voor de kerst moet het er wel zijn:)
    antoinette
     
  10. Ik heb net alles binnen ,er zit een Ubee modem bij
    en keurig op tijd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina