1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuw Modem. Kan ik deze aan mij voorbij laten gaan?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door william2, 27 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. niet gratis

    Kijk dat treft ik heb ook al twee nieuwe modems gekregen:
    1 voor het overstappen van account z3 naar A in een Extra,
    daar zit dan geen sticker bij om gratis terug te sturen, bovendien was het mijn eigendom, en ga dan zeker geen 6 euro betalen om het terug te sturen.
    Modem 2 word mij ongevraagd door Ziggo op gestuurd, Ubee dus.
    En ja dan zit er een retour sticker bij.
    Dus ga er maar niet vanuit dat er overal een retour sticker bij zit want dat is pertinent niet waar.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2009
  2. Volgens mij heb jij ook lang genoeg moeten wachten op je modem. :wink:

    Algemeen: Genoeg tips en adviezen over het modem terugsturen in dit topic, heb de antwoordnummers genoteerd voor het geval ik in de toekomst mijn 16-kanaals modem ontvang. :mrgreen:
     
  3. Ik ben trouwens positief verrast door de snelle levering. Op de opgegeven datum is alles geleverd, inclusief nieuw Motorola modem.

    Wat ik alleen mis: Bij de oude Motorola had ik een montageplaatje van het toenmalige Nutsbedrijven erbij gekregen om het modem in de meterkast te kunnen ophangen. Nu past die nieuwe daar niet in en dat is vervelend omdat er in de meterkast geen plaats is om iets neer te zetten. Weet iemand toevallig of je zoiets nog via Ziggo kan krijgen?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina