1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuw Modem. Kan ik deze aan mij voorbij laten gaan?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door william2, 27 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hmm, volgens een antwoord van Ziggo toch niet helemaal
    (ik had geen retoursticker in de doos, vandaar dat ik ging vragen)

    Het modem kan gestuurd worden naar:
    Ziggo B.V.
    o.v.v. Retouren
    Postbus 145
    2740 AC Waddinxveen

    Daarna een vraag gesteld of ze geen gratis antwoordnummer hebben

    Ik kan u helaas geen ander adres verstrekken.
    Dit is het adres waar het modem naar retour dient te worden gezonden.

    Dus mijn motorola blijft hier tot ze hem komen halen :censored:
     
  2. Dat is wel een goed idee :pompom:
     
  3. Dit zegt ziggo zelf:

    Vergeet u niet het oude modem naar ons terug te sturen? Gebruik hiervoor de doos met retoursticker, waarin u het nieuwe modem ontvangt.


    Als er dan een knuppel die sticker is vergeten bij te voegen, ja.....
     
  4. Nou, voor de liefhebbers

    na een zoektocht van 0.4 seconden

    Het adres is:

    Afdeling retouren
    Antwoordnummer 10045
    2740VB Wadddinxveen.


    Iedereen nu gelukkig en weltevree ?
    als men die bekende knop nu eens gebruikt !!!
     
  5. Dat had ik gevonden, daarom ging ik navragen.
     
  6. Toen ik mijn nieuwe modem kreeg zat er een sticker bij met een postbus adres. Een paar dagen later kreeg ik echter een excuusbrief dat ze door een fout een postbusnummer ipv een antwoordnummer op de sticker hadden gezet.
    Kreeg dan ook een nieuwe sticker met een antwoordnummer en een declaratieformulier mocht ik al kosten hebben gemaakt door het postbus nummer.
    Het adres waar het naartoe gestuurd moest worden was:
    Ziggo
    o.v.v. HSI Retouren
    Antwoordnummer 1000
    2740 WH Waddinxveen
     
  7. Zonder in herhaling te willen vallen, maar dat doe je hier toch, de voorlopige conclusie.
    "In principe" zou het mogelijk moeten zijn je oude modem kosteloos terug te sturen. Wil dit om een of andere reden niet, dan kunnen we de nodige voorzichtigheid betrachtend stellen dat er iets niet klopt.
     
  8. Heerlijk die eenduidigheid :schater:
     
  9. Heb gisteren van de Ziggo monteur weer een Motorola gekregen. De Arris mocht voorlopig weer de kast in, totdat ik bericht zou krijgen voor de volgende verhoging. We wachten het wel af. In september heb ik al eens een Motorola teruggestuurd naar Ziggo, maar dat was geheel gratis. De porto wordt door Ziggo betaald.
     

  10. Ik heb mn oude modem ook nog niet terug gestuurd, omdat ik geen zin heb om naar het postkantoor te lopen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina