1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klachten afhandeling Ziggo.

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Enwee, 27 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hieronder een voorbeeld van de slechte manier waarop sommige Ziggo medewerkers de binnengekomen klachten lezen.

    Mijn klacht:
    In het invulvenster voor het emailadres op dit contactformulier,
    past het emailadres van mijn Hoofdaccount niet.
    De laatste twee letters - nl - kunnen er niet meer bij.

    Antwoord van Ziggo:
    Naar aanleiding van uw vraag informeren wij u als volgt.
    Volgens onze gegevens heeft u nog geen gebruikersnaam voor MijnZiggo geregistreerd.

    Een cursus "begrijpend lezen" zou geen kwaad kunnen voor de afdeling Klachtenbehandeling.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina