1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Helpdesk: "deskundige" Tip van de dag

Discussie in 'Internet - Email' gestart door krisseke, 26 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als Webmail werkt, ligt het niet aan Ziggo of aan de wachtwoorden. En nu kunnen we gaan discussiƫren tot we een ons wegen, maar dat is nutteloos. Als probleem blijft, moet TS'er een storing doorgeven via de TELEFOON. Zijn er meer storingen? Dan wordt er iets aan gedaan.

    Zolang Webmail werkt, ligt de fout bij de gebruiker. Sorry dat ik Ziggo nu bijval, maar het is het gewoon eens vaststaand feit.

    (die laatste zin moet tegenwoordig, anders zie je helemaal door de bomen het bos niet meer)
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_1_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7D11 Safari/528.16
     
  2. Ed, dat heb je mij ook niet horen zeggen. Het gaat hier om de analyse die de 1e lijn van Ziggo moet maken met de klant.

    Het gaat inderdaad bij de klant op de computer mis, maar je kunt daar nog wel een analyse op los laten met een oplossing als doel.

    men staart zich blind op gebruikersnaam of ww niet juist of instellingen outlook niet juist, maar een firewall of je router kan net zo goed de oorzaak zijn.
     
  3. En DAT is nu juist het probleem

    • De TS geeft NIETS aan wat er aan de hand kan zijn
    • Geeft GEEN info over wat geprobeerd is
    • maakt een of ander lullig comment, en laat het daarbij
    • is 2 dagen later nog niet terug met een actie of reactie
    En ondertussen wordt er vrolijk op los gediscussieert dat het aan Ziggo ligt.

    Dit is de reden dat ik besloten heb om me minimaal in te zetten voor "nieuwkomers"

    Er is mij al verweten dat ik hufterig overkom, en juist dit soort topics werken niet in het voordeel !
     
  4. krisseke, als je Outlook gebruikt, wat voor foutmelding krijg je dan terug als je probeert te verzenden / ontvangen?
     
  5. Ik heb je een PB gestuurd
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina