1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen beeld Ned 3 HD

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door JanvdB, 25 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste Forumleden,
    Zojust geconstateerd, dat ik geen beeld krijg op Ned.3 HD.
    Alle overige zenders inclusief Hd zenders, werken goed.
    Hoe is dat bij jullie?
    Postcode gebied 2332PH
    Kwaliteit 100 %
    Signaalsterkte 88%
    Ber 0 -E5.
    Dus dat is goed, maar geen beeld!
     
  2. Een waardevol topic.... vraag me alleen af wat het doel is van die grote verhuizing en waarom het webcare team (leven die nog ? ) dit niet heeft aangekondigd ?
     
  3. Beste ArChie,
    Bedankt voor de tip.
    Opnieuw zenders laten zoeken, alles is weer in orde.
    Jammer dat ZIggo dat niet even meldt op zijn teletekst, of bij de storingssite .
    Fijn dat er een forum is, en dat er direct gereageerd wordt.
    Nogmaals dank,
    JanvdB
     

  4. Er vindt een herschikking plaats om meer ruimte te maken voor internet.
     
  5. inderdaad

    Idem in postcodegebied 2286: géén Ned 3 HD, wel in SD overigens, duidelijk technisch probleem veroorzaakt door Ziggo. Vanochtend volgens mij al weer terug, de dag erna weer foetsie. Na een handmatig gestarte "kanalen bijwerken" vandaag alles weer in orde. Aangezien de Philips TV de zender update niet had gemeld en Ziggo kennelijk toch wel vaker met kanalen schuift dan ons bekend is, heb ik de optie automatische (dagelijkse) zender update in standby toestand toch maar aangezet. :idea:Schijnt met deze FW66 nog wel eens volledige opstart van de TV op te leveren. We zullen zien hoe vaak, wordt zonodig elders vervolgd......
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2009
  6. Zoals hierboven te lezen valt, had dat te maken met een herschikking van de kanalen. Ofwel had waarschijnlijk direct door jezelf opgelost kunnen worden door het opnieuw scannen van de kanalen.
     

  7. Vanochtend eerst alle kanalen op NED 1 HD na foetsie, na een half uur alles behalve NED 3 HD terug. Kortom deze zender is kennelijk het meest problematische voor Ziggo om overeind te houden... :oops:

    NB Ook het via de Website activeren van de smartcard en abonneren op de gewenste pakketkeuzes loopt niet van een leien dakje. Dit geeft men aan de telefoon openlijk toe, inmiddels heeft het handproces alsnog gewerkt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2009
  8. Ik word er ook een beetje gek van? Nederland3HD blijft wegvallen, maar ook Eurosport bijvoorbeeld is af en toe weg, en zo nog wat willekeurige zenders.

    Zal eens herscannen, maar irritant is het wel.
     
  9. kennelijk kunnen we elke dag een herschikking krijgen

    Volgens mij is Ziggo een beetje vreemd bezig: enerzijds uitputtend de software testen, met de CI+-zaken als de meest taaie problematiek en tegelijkertijd met enige regelmaat de zenderconfiguraties veranderen.

    Dat is vragen om moeilijkheden: wil je softwarefouten zo snel mogelijk ergens uitkrijgen dan moet de configuratie tenminste enige tijd constant blijven. Want alleen dan kan je de terugkoppeling van de gebruikers zuiver houden. :oops:

    Jarenlang ben ik bij PTT, later KPN verantwoordelijk geweest voor het besturen van het software ontwikkelings-, test- en vrijgaveproces. Geloof maar dat er even pas op de plaats werd gemaakt in de configuratie, als er nog hardnekkige softwareproblemen opgelost moesten worden... :idea:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina