1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Antenne versterker en internet vraag. Hoe te maken?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door meermeer, 23 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij mijn vader werkt het internet niet goed. Elke avond knalt het internet eruit.

    Nu is zijn signaal niet akl te best, maar de monteur heeft ook prutswerk achtergelaten.

    Hij krijgt uit de muur, een soort coax kabel, deze gaat in een versterker, en hier komt dan een mannetje/vrouwtje uit.(tv/radio) dan gaat er 1 kabel in radio(of tv weet ik niet) weer in een apparaat en daar vandaan gaat het naar de modem???

    Hoe dan ook, nu wil ik het 'fixen'. Hoe kan je het het beste aanpakken? Het eerste signaal dat binnenkomt, is dus als 'coax' datakabel(lijkt op wat er de modem in moet)
     
  2. wat voor versterker en wat is dat apparaat staan er merken type nummers op ?
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  3. [​IMG][​IMG]

    Dit ding aan de muur is dus (denk ik?) de AOP? Daar komen dan twee kabels uit? Een naar de 'verdeler' aan de achteringang. En dan een in TV?

    Snap er niks meer van. Grote kans dus dat het hierdoor komt dat internet onstabiel is denk ik. Hoe te fixen?
     
  4. Je klinkt niet al te zeker van je zaak.
    Is het dan wel verstandig om er zelf aan te gaan lopen rommelen?

    Misschien maak je het dan nog erger en zelfs zo dat internet helemaal niet meer werkt.
    Nu is dat laatste misschien een voordeel want dan moet er weer een monteur komen opdraven. ;)

    Als het aangelegd is door een monteur van Ziggo zou ik er als ik jou nog even achteraan bellen dat je niet tevreden bent of minimaal melden dat de installatie instabiel werkt.
     
  5. wat een puinhoop die aansluiting, zoals eerder vermeld bellen en vertellen over je internet problemen en vertellen dat de aansluiting nogal rommelig is gedaan
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  6. Duidelijk. Ja zo is het echt aangesloten door Ziggo!? Toen ik het zag(ben het dus niet zelf) dacht ik ook, wat een prutser.
     
  7. Ik zou eerst eens wat overzicht creeren.. alles wat niet bij modem/tv hoort even weghalen.. Waarom is de monteur gelijk een prutser, alleen omdat het niet goed werkt?? Vind het een beetje kort door de bocht.. maar misschien ligt dat aan mij..
     
  8. Als je een monteur 'besteld' mag je toch verwachten dat hij de AOP/kabel naar de modem goed aansluit???? Zo moeilijk is dat voor iemand die het dagelijks doet niet....

    Voor de duidelijkheid, alles is zo aangesloten door de monteur, er is zelf niks aangesloten/extra neergezet etc. Er zijn geen aftakkingennaar andere tv's etc
     
  9. .... edit: laat maar.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina