1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet inloggen op mijn ziggo?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Execution, 23 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier hetzelfde
    het lukt mij ook niet om in te loggen bij Mijn Ziggo. Druk ik op de knop log in dan wordt alleen de huidige pagina ververst en verder houdt alles op. Wel irritant als je daardoor je rekening niet kunt controleren.
    [​IMG]
     
  2. Ben iig blij dat ik niet de enige ben.
    Sinds het online komen van de facturen zijn er al problemen geweest.

    Hey Ziggo, moet ik het ff regelen? :pompom:
     
  3. Heeft één van jullie geprobeerd wat ik eerder geschreven heb? Zie bovenste quote.
     
  4. Blijkt bij mij soms inderdaad te werken
     
  5. Log net in op mijn Ziggo en het viel me meteen op dat er bovenin een andere naam stond.
    Alle widgets gaven een error en kon verder geen gegevens inzien of wijzigen. Wat ik echter wel kon zien waren de facturen, alleen waren dit niet mijn facturen maar de facturen van een andere klant. Dit lijkt me echt niet de bedoeling. Ziggo moet nog hard aan het werk met de website zodat deze fouten niet meer voor kunnen komen.

    edit: na uitloggen en opnieuw inloggen kon ik mijn eigen gegevens weer inzien.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2009
  6. Tuurlijk, zie quote van 1e pagina. Blijf terug komen op dezelfde pagina.
    [​IMG]
     
  7. Ok, is het ook nog eens niet overal het zelfde blijkbaar. :?

    Net even geprobeerd, inloggen gaat bij mij prima (op dit moment). Maar daar heb jij niets aan.
     
  8. Update

    Okay, ff een UPDATE

    Er staat nu bij "storingen & werkzaamheden" onder mijn postcode het volgende:
    "Groepsstoring van woensdag 25 november 14:36 uur
    Op dit moment is er een storing met Mijn Ziggo. Het is op dit moment niet mogelijk om in te loggen. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak."

    Ook het probleem wat ik gisteren meldde over het niet in kunnen vullen van het contactformulier schijnt idd verholpen te zijn (vandaar dat ik 'm vandaag wel kon uitsturen:
    "Groepsstoring van dinsdag 24 november 13:05 uur tot dinsdag 24 november 17:44 uur
    De eerder gemelde storing met het vragen formulier op de ziggo website is verholpen. Onze excuses voor het ongemak."

    Medewerkers van Ziggo lezen toch schijnbaar regelmatig het forum, heel positief. Is nu onder behandeling.
    Het gaat gebeuren.......:pompom:

    Kan ik tenminste weer zien met wie m'n vrouw heb zitten bellen. :schater:
     
  9. IK KAN ER WEER IN.......

    Thanks Ziggo!!


    ..............heb de telefoonspecificatie al gezien, zal inderdaad ff een hartig woordje met mn vrouw moeten spreken.
     
  10. aanvulling

    Voor het eerst wordt er bij "Storingen" vermeld dat postcode 1781EL wegens een storing "momenteel" niet kan inloggen op Mijn Ziggo...
    Wat ze er natuurlijk niet bij vermelden is dat dit al meer dan 12 dagen zo is...

    ±16.00: "momenteel" werkt Mijn Ziggo voor het eerst sinds 12 dagen...
    ±16.35: nu niet meer...

    ±11.30 vandaag Dond. 26 nov: momenteel werkt Mijn Ziggo weer...
    Met de hoop dat dit maar zo mag blijven eindig ik m'n berichtgeving...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina