1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet inloggen op mijn ziggo?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Execution, 23 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Als ik wil inloggen bij mijn ziggo krijg ik dit:

    403
    Geen toegang
    Je heb geen toestemming deze pagina te bezoeken.
    Ga naar de homepage van ziggo.nl
    Ga naar Webmail
    Ga naar Producten


    Kan iemand me helpen?
     
  2. Het is opgelost
    Sorry!
     
  3. Kan ook niet inloggen.

    Blijft een mooi fenomeen dat je al jaren kunt inloggen.....en dan werkt het in ene niet meer.

    Wil m'n facturen bekijken, dus ff inloggen, maar als ik dat doe krijg ik de volgende melding: "Log in om gebruik te kunnen maken van deze widget."
    ......dat deed ik dus net. Maakt niet uit wat ik de doe en hoe vaak ik porbeer in te loggen, kom iedere keer weer op deze pagina. Dit is nu de 2e maand op rij dat ik niet op "mijn ziggo" kan inloggen.

    Kan dus volgens mij alleen maar liggen aan de nieuwe website. Maakt ook niet uit welke browser ik gebruik, FF, IE, Chrome.

    Mijn gebruikersnaam is niet veranderd, mijn wachtwoord is niet veranderd.
     
  4. Heb je de optie "Meteen inloggen" al geprobeerd? Wil soms wel eens lukken.. Maar inderdaad, het is vervelend...
     
  5. Yep, uiteraard geprobeerd, met het zelfde resultaat.
     
  6. Ik heb het zelf ook al een paar keer meegemaakt dat als ik probeerde in te loggen, ik ook de melding kreeg die jij beschrijft.. Maar als ik dan klikte op mijn gegevens, ik wel mijn gegevens kon inzien... Maar aan de site wordt nog steeds gewerkt meende ik... Maar het is vervelend dat als je gegevens wilt inzien, dat dan de inlogpagina niet werkt..
     
  7. Afwachten dan maar weer.

    Mooie is dat ik net om een nieuw wachtwoord heb gevraagd en als ik deze nu gebruik, ook hetzelfde probleem.
    ........zo jammer
     
  8. Kreeg vandaag ook de melding Log in om gebruik te kunnen maken van deze widget.

    Bleek ondertussen toch ingelogd te zijn. Ben gewoon door gaan klikken naar facturen, producten e.d.
     
  9. Wat een mazzelaar :lol: , krijg zowat een muisarm van het klikken.
    Gebeurd gewoon nix.
     
  10. Kan ook niet inloggen.

    In Firefox krijg ik de HTLM code te zien en met IE "Je heb geen toestemming deze pagina te bezoeken" :?


    Moet dit trouwens een realtime wachttijd indicator voorstellen ?
    Wachttijden

    Facturen: langer dan 10 minuten
    Technisch: tussen de 5 en 10 minuten
    Administratie: langer dan 10 minuten
    Je kunt ons het best bellen
      • Zoals je ziet is het best druk. Als je ons nu belt, kan het dus even duren voordat je antwoord hebt. Misschien kan Tess je verder helpen.





    Best wel bijzonder dat het om 5.30 uur al druk is, dat het even kan duren voordat ik nu antwoord krijg is duidelijk. :mrgreen:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina