1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E101-31 --> I34-9, vastlopers en mislukte opnamen

Discussie in 'Digitale TV - Irdeto ontvangers' gestart door combolombo, 22 nov 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. e101-31 (resource unavailable)(nieuw) en e34-9 treed weer op

    Sinds een paar dagen treden er weer vreemde
    foutmeldingen op e101-31 en de bekende e34-9 is weer terug
    van weggeweest :shock:
    Ook is de updatefrequentie van de smartcard soms veel hoger dan een week geleden (oorzaak ?)
    Op beide boxen
    Meer gebruikers met dit fenomeen ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2009
  2. reactie helpdesk na chatsessie

    Na de klacht (in verkorte vorm) via een contactformulier te hebben ingediend, een antwoord met de mededeling dat er gebeld moet worden of een chatsessie kan worden gehouden. Heb het laatste eerst maar eens geprobeerd.

    Helaas kom ik met de helpdesk na een chatsessie ook niet verder. Na uitleg van het probleem de volgende reactie:

    "Vreemd, als u zeker bent van uw zaak en dat alles goed aangesloten is ga ik van uit dat er toch iets stoort .( kan ook buiten zijn"

    Helaas geen antwoord op de vraag (2x gesteld en expliciet gevraagd te antwoorden....) of Ziggo het signaal heeft veranderd en, zo ja, wanneer ik een signaal mag verwachten waarmee mijn Siemens wel kan omgaan

    Eindadvies via de chatsessie: bel met de helpdesk en maakt eventueel een afspraak met een monteur.

    Wordt vervolgt.
     
  3. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.674
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer..
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Misschien de Ziggo medewerkers hier op het forum dan maar rechtstreeks benaderen via een PM?
    De helpdesk en monteurs (zinloos!) kunnen waarschijnlijk toch niets aanvangen met dit probleem.

    TVdigitaal en Anoniem lijken mij hiervoor de juiste personen om deze kwestie snel opgelost te krijgen.
     
  4. opgelost ?

    Op het eerste gezicht lijkt het opgelost te zijn
    update frequentie card weer "normaal"
    Nog even afwachten of het zo blijft

    Ziet er goed uit bedankt voor de snelle actie :thankyou:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2009
  5. Ik heb vanmiddag gehoord van de operationele afdeling dat dit probleem speelde. Ik ga ervan uit dat het probleem onderzocht is en zo mogelijk opgelost.

    Laat me even weten als het probleem nog steeds aan de orde is.
     
  6. Opnemen en zappen gaat weer uitstekend sinds vanavond! Sneller dan ooit!!!:applause:

    Hoop dat het zo blijft en ik weer kan genieten van mijn twee M750 recorders.

    Bedankt voor de actie :thumb up:



     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2009
  7. Gisteravond geen foutmeldingen meer, zappen/reactie van de Siemens is zelfs goed te noemen.

    @Anoniem: bedankt voor je reactie.:thumb up:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina